Denne sommeren er det mange forumlesere som reiser på kryss og tvers av vårt langstrakte land med fly, på jakt etter flotte naturopplevelser fra et par tusen fot. Nei... Let's be real. Vi er på jakt etter EuroBonus-segmenter. Guide: Widerøes Norge Rundt-billett Jeg er egentlig ikke noe unntak, men jeg hadde også en annen personlig challenge: unngå hotellovernatting. Så nå er altså snipptasken pakket klar (nesten) og jeg er klar for to ukers konstant pendling mellom Nord-Norge og Sørlandet. Via litt av hvert. Reiserute I snitt skal jeg fly litt over 5 segmenter per dag jeg er på reisefot, men jeg har noen dager i ro på bakken også, innimellom. Første reisedag er tirsdag 14. juli, og jeg satser på å komme med litt oppdateringer underveis her i denne tråden!
Synd det ikke blir en eller flere turer innom Ålesund på deg, men ellers ser jo dette bare rått ut God tur og hold oss oppdatert!
Pussig, satt akkurat og leste din "gamle" rapport fra 2013 på et visst annet forum Håper du får en like fantastisk tur i år som du hadde da, selv om du ikke har lagt inn mer enn en Finnmarksdestinasjon. Selv er jeg i tenkeboksen på om jeg skal sette i gang lignende galskap, dog med litt færre segmenter og litt flere overnattinger God tur!
Tusen takk for det! Jeg "må" faktisk ta en runde med Norge Rundt igjen i august (høhø, ikke spør) så jeg sparer Finnmarkshoppingen til da!
Imponerende rute - ser frem til å følge denne! Hvordan har du tenkt å holde deg unna hotellovernattinger?
Gleder meg til rapporten, gjorde selv en light-versjon i 2013. Det var kult å fly langs kysten, men skal innrømme at jeg ble rimelig lei, ganske raskt Tror jeg startet med en ambisjon på rundt 20 segmenter og endte med rundt 15, forkjølet ble jeg også
Synes nå at du burde ha tatt en tur innom HAU via CPH og fulgt WF videre via vestkysten, helst på morgenflyet (0640 eller hva det nå er), god tur, ser frem til oppdatert rapport, god tur!
Litt logistikkutfordringer i midten av august. Må være i Arendal. Må være i Bodø. Må være tilbake i Arendal igjen. Da blir det faktisk billigere med en Norge Rundt-pakke
Ja vi får jo håpe på det! Nå har jeg klart å sjekke inn for morgendagens flights. Eller, jeg gjorde jo selvfølgelig det i går kveld. Check in åpner jo som "kjent" 36 timer før avgang. BN1 hele vegen i morgen, for de som bryr seg om sånt (meg.) Når jeg kikker på de over 50 bookingene jeg har liggende i SAS-appen, så gjør jeg meg så klart noen tanker. Jeg frykter jo for eksempel at jeg kommer til å gå surr i sted og tid. Hvis noen spør meg en gang uti neste uke hvor jeg skal neste dag, så er det ikke sikkert jeg kommer med et skråsikkert svar. Velvel, den tid, den sorg.
Off topic: Litt trist at man må ty til FLY på mange av disse strekningene, burde vært tatt med bil :-(