God morgen fra Oslo Lufthavn! I dag et det charter som står på programmet. Strax boarding til denne balja her: Ha en flott dag dere også
God søndag fra Malaga! I dag går turen til RAK med Ryanair i sete 10E. Kunne betalt 9 Euro for setereservasjon men yolo sier nå jeg. Årets første midtsete! Ha en fin søndag!
God morgen fra OSL! Er ute på min aller første rene MR til FRA og LHR for å bikke over den magiske grensen til EBD. Havnet på bonuskjøret i april med null status, så det har gått litt fort i svingene de siste 5 mnd, si
God morgen fra Nordens Paris Idag blir det å jobbe med nedrigg av Rakettnatt også stikke bort og chillen med en kamerat. Til tirsdag er det ut å fly! Så ha en God søndag
Lat søndag på hytten. Kaffe i sengen er alltid hyggelig. Solen skinner, og det er vindstille. Kanskje en båttur i finværet er på sin plass? God søndag!
God tidlig hodepinesøndag fra Galway. I dag er det biltur og Whiskey smaking på programmet.... Noe som i og for seg ikke er helt forenelig....
God morgen fra vestlandshovedstaden. Svært lite på dagsorden i dag - passer meg helt ypperlig. Jeg var på en liten BGO-TRD-tur i går, og fløy via OSL på vei hjem. Ved to forskjellige anledninger - både ved lounge og ombordstigning - var det hentydning til amperhet fra to forskjellige personer. Usikker på hva som var greien ved lounge, men ved priority ombordstigning presterte mannen å slenge med leppa til personalet da han selv scannet feil boardingpass (!). "Jeg har jo faen diamant!" Morsomt med status og alt det der, men folk bør klare å ta det litt mer med ro ute på reise. Ha en lite konfliktfylt søndag!
Hodepine...biltur.... . whiskey..... Høres nesten like velvalgt ut som hangover...... rekesmørbrød.....og kakao.
God formiddag fra Manchester. Solen skinner fra blå himmel og BBC melder om opp mot 30 grader i dag. Toget til London venter om ett par timer, i London er det meldt over 30... så får bare krysse fingrene for å unngå solslyng eller liknende varnebaserte feil på jernbanen. Sommervarmen har tydeligvis kommet tilbake til England i helgen Målet for søndagen er LHR for å være klar til tidlig fly i morgen. Nyt søndagen folkens
God formiddag fra Hamburg. Her er man nesten traumatisert etter å ha forvillet seg inn på dette på fredag ettermiddag: Men belønningen ventet i andre enden, 3 dager til ende i dette miljøet skal nok få fjernet traumene igjen. En vakker perle av en bil, en SL560. Riktignok ikke noe AMG denne gangen, men steike som det går unna allikevel.
God søndag fra Rondane! Våknet til flott utsikt etter stort partei i går, nå venter fem timer i bil tilbake til hovedstaden
God søndag! I går var jeg til bursdag jeg kun har møtt en gang før. Jeg kom mutters alene. Kjente ingen andre der. Endte opp med å få mange nye venner og koste meg så masse! Ellers må jeg ta en pause fra byn nå. Klarer ikke å styre forbruket mitt, faen. Blir så god stemning Kunne heller brukt pengene på fly Men egotrip-tråden mi må dere komme med forslag!! Ha en fin søndag alle. Hilsen fra bergen
God ettermiddag fra bollebua på BGO. Kort pitstop før WF 591 skal vispe meg til KRS. Fortsatt fin søndag!
Der er pina deg arvingen sovna. Attende på jobb i morgon etter ei vekes «ferie» med barnhagetilvenning. Skal bli godt. Travelt i barnehage. Berre ein litan månad til neste flytur.