Chartertidlig morgen ved OSL

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av holmen, 08. okt 2021.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Quality hotell Gardermoen.

    Det er alt for tidlig å stå opp nå, men når man skal ut og fly til utlandet for første gang siden januar 2020, så tar man en for laget.

    Dette blir stas!

    Ha en fin fredag, om noen timer. :p
     
    Calling, Liza, Earl and 26 others like this.
  2. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,412
    Likes mottatt:
    21,239
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Gardermoen, OSL lounge. Folketomt her!
    De har ingen SAS info på skjermene her, dårlig gjort… flyet til LHR er forsinket men har god tid der så det ordner seg sikkert, har selvfølgelig allerede sjekket alternative ruter.

    Grilleriet leverte bra i går, anbefales :)

    Må jo få levert snusen til @|martin.

    Tok en for laget og drakk et lite glass med boblevann til frokosten.

    Ha en flott dag alle sammen!
     
    tobeornot999, Liza, lMartin and 23 others like this.
  3. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,909
    Likes mottatt:
    12,913
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra svømmeloungen. Snart havregrøt i kjøkkenloungen, så blir neste stopp hytteloungen.
    Ha en fin fredag!
     
    Liza, Earl, kjeeli and 18 others like this.
  4. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    EU kaller, så dermed blir det CL001 fra Sandefjord til Strømstad og høstferie (starten av den) på hytta. Taxfree som er billigere enn OSL har de iallfall :)

    God tur til alle som skal reise og til de som ikke skal ønskes en god dag!
     
    Last edited: 08. okt 2021
    tobeornot999, Liza, Earl and 15 others like this.
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Olja også.

    Dårlig med lounger her ute dessverre og ikke er det mye reiseaktivitet planlagt fremover heller er jeg redd for. Men fikk i alle fall en god start på ny opptjeningsperiode som startet 1. oktober når jeg fløy AES - BGO tidligere i uka. Oppgraderte til Plus med minstebud og fikk 937 x 4 poeng i retur.

    God tur og god ferie til de heldige!
     
    Calling, Liza, Earl and 18 others like this.
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Mye kø i innsjekk, og dit måtte vi siden vi ikke fikk bruke Travel Ready Center. Vi skal nemlig mellomlande i Køben, og da går ikke det. Tydeligvis.

    Flere relativt stressa folk i køen, og på et tidspunkt var det noen som synes at de måtte først, så de kom inn fra siden. Til misnøye for flere i køen. Det hjalp ikke at de etter innsjekk ble stående på andre siden, lenge etter at vi i køen (som faktisk hadde dårlig tid) var gjennom.

    Fast track var nesten tom, så der gikk det radig.
    10 rader med Plus til CPH, og 8 passasjerer i Plus. IMG_20211008_074758PXL_20211008_034750510.MP.jpg IMG_20211008_074745PXL_20211008_034702328.MP.jpg

    Frokost på flyet, og en liten shopping-runde på CPH før avreise til KEF om en halvtime.
     
    Calling, tobeornot999, Liza and 22 others like this.
  7. SirH00D

    SirH00D Roger, Roger. What's our vector, Victor?

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    458
    Bonuspoeng:
    53
    God morgen fra hovedstaden!

    Etter en heftig jobbuke og to korte samtaler med CT-telefonen, så har en nyttårstur til Tokyo med samboeren blitt til en guttetur til Tokyo på sommeren.

    (Dette går helt nok fint så lenge turen med ANA First i slutten av april lar seg gjennomføre!) :D

    Ønsker dere alle en riktig god fredag! :)
     
    Earl, kjeeli, Maggie and 15 others like this.
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,595
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra midt i riket. Her har man kommet til siste dag i arbeidsuka. Lister, foringer og gulv er kommer på plass. Nå er det bare å avrunde før helgen :)
    Ønsker alle en fortreffelig fredag.
     
    Liza, Earl, kjeeli and 16 others like this.
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Du får rapportere om den blå Gourmetboksen er den samme og om det er syltetøy i den?

    Her på solkysten er det vått! Nå er det blitt gjennomvått både i gård og grunn!
    Egentlig ingen grunn til å gå ut, men siden doktormekanikeren (han som opererte skulderen min) har invitert til 3 mnd. service så må jeg nok ut.
    Dette er også den helgen jeg vanligvis kan fly en egotrip, siden fruen skal på hyttetur med sine svigerinner, men flaggermusstøvet har endret våre planer for 2021 og jeg blir hjemme.
    Misunner de som reiser! BECF0933-8B0E-488C-B9E6-6912BF146083.jpeg
     
    Last edited: 08. okt 2021
    Liza, Earl, kjeeli and 15 others like this.
  10. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret på Grorud. Blir deppa av å se ut av vinduet, det er grått og vått ute og jeg tror ikke jeg gidder å bevege med utenfor døra i dag.

    Denne helgen er det ingen reiseplaner i det hele tatt, det lengste jeg skal er helt til Lørenskog, men jeg kan vel ikke klage etter å ha vært ute av landet 4 av de 6 siste helgene. :D
     
    RoadKing, Earl, Maggie and 14 others like this.
  11. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,412
    Likes mottatt:
    21,239
    Bonuspoeng:
    183
    Delay… ny info kl0810, så kom det beskjed om at det skulle komme info kl0820, og nå var beskjeden st det kommer en beskjed kl0900.

    Men, de kunne i det minste opplyse at flyet har et teknisk problem de prøver å fikse, og at de ikke har et alternativt fly å ta av…
    Blir bare mindre loungetid på LHR.
     
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    Boksen var ikke blå, men brun/grå. Det var ikke syltetøy i den. To skiver dansk rugbrød, ost, en veldig god redikk, paprika, yogurt med müsli og en juice med god smak. Glemte å ta bilde. Men jeg får kanskje en til nå, på flyet til KEF.
     
    Earl, kjeeli, Jeanette and 7 others like this.
  13. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken

    Nå ventes slave arb. en ikke ble kvitt(legevakt) og Ling Ling Hakkasan T-1. Det gleder en seg til. Lurer på hva spennende de skal diske opp med i morgen.

    God helg folkens :), husk avstand, munnbind, unngå onenight stands og vask hender. Nei beklager trekker det tilbake, Covid restriksjoner er jo borte vekk, både i offentligheten og på sykehusene, men på legekontoret spiller vi ikke russisk rulett nei.

    Enda en kritisk pasient innlagt Drammen SH i respirator behandling. 51 år ja overvektig mann, og kun dose en, etter at en jobb kollega fikk Covid`n og skremte liv skitten ut av pasienten, valgte han å vaksinerer seg, men alt for sent, spørs om livs skitten virkelige tappes ut av han ila. de neste dagene :oops:
     
    tobeornot999, Liza, Earl and 15 others like this.
  14. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,412
    Likes mottatt:
    21,239
    Bonuspoeng:
    183
    Og vipps der var flyet innstilt. Blir spennende å se hva de finner ut av om reruting.
     
    Lars J and holmen like this.
  15. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Son. Her skal altså storparten av dagen tilbringes i mitt favoritt bortekontor mens man venter på service på bilen. Det har også den positive bivirkningen at det gir en betydelig boost på AmEx omsetningen :rolleyes:.
    Mye lekkert å hvile øynene på er det også når man løfter blikket fra pc skjermen, og utsikter til litt moro i lunsjpausen :cool:

    Porsche senter son.jpg

    Ingen større planer for helgen, men bør kanskje begynne å planlegge turen til NY i februar.

    Ha en strålende en!
     
    RoadKing, Liza, Earl and 15 others like this.
  16. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,909
    Likes mottatt:
    12,913
    Bonuspoeng:
    183
    Hjeeeelp!
     
  17. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,437
    Likes mottatt:
    12,625
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland. Jobbhelg og bursdag i morra. Må ha med kake på jobb til sukkergribbene jeg jobber med:p
    God helg til alle
     
    RoadKing, Earl, kjeeli and 10 others like this.
  18. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,909
    Likes mottatt:
    12,913
    Bonuspoeng:
    183
    Ligner mye, kanskje til og med identisk til innlandsboksen for tre uker siden.
    Note to self: Ta med et beger syltetøy fra loungen.
     
    Earl, Lars J and holmen like this.
  19. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Umulig å trykke "like" på den der ....
    Trøsten er at Air Canada har flere fly fra London hver dag, i alle fall til Toronto g da er det mulig å komme videre til Montreal
     
    drsyk and Lars J like this.
  20. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,647
    Likes mottatt:
    7,654
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland, setter etterhvert kursen mot OSL.

    Som for @holmen er det første utenlandstur siden starten av 2020 - lenge siden jeg har følt på en slik reisefeber
     
    RoadKing, Earl, kjeeli and 9 others like this.

Del denne siden