City Lounge Stockholm - Har du vært der?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Are, 19. jan 2017.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,634
    Bonuspoeng:
    293
    Akkurat samme tanke slo meg...

2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,138
    Bonuspoeng:
    293
    Grotesk.

3. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    34,138
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis jeg blir invitert til et slikt møte som EBD ble invitert på ifjor, så skal jeg jammen si min hjertens mening om det tullet der.

4. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Fat chance! :) Ser ikkje for meg at SAS tør arrangere noko slikt før støvet etter eurobonus 3.0 og årets andre forbetringar har lagt seg. 2020 kanskje, med plexiglass mellom møteleiar og publikum?

5. ILS2

ILS2 Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Henrik and Edvard like this.
  6. mofser8

mofser8 Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg brukte loungen på Stureplan for et par uker siden og var veldig fornøyd. Virker litt som en stor og ærverdig leilighet med sofaer, kunst på veggene osv. Jeg hadde noen møter i byen og det var et fint sted å sitte for å jobbe litt før møtet. Det var bra servering der, på morgenen hadde de gode smørbrød (både en med avocado og en med en drøss reker) og ved lunsj-tider (rundt kl 11) kom det en "bygg din egen hamburger" løsning som var veldig bra. De hadde også en stor bolle med ferdig-pillede reker hvis man ønsket å lage et rekesmørbrød. I tillegg var det salat, brus og kaffe-automat.

De kunne kanskje ha fokusert litt mer på kontorpulter og slike ting fremfor å ha leilighetsstemingen, men jeg satt godt uansett. Usikker på om det var alkoholservering, men jeg så en tappekran der. Da jeg bare ble til kl 12.30 følte jeg ikke behov for alkohol før møtet.

Alt i alt syntes jeg det var en positiv erfaring. Det er kun diamond-medlemmer som slipper inn gratis på Stureplan ("bermen" som bare har gold slipper inn på sentralstasjonen ;) ).

Jeg skjønner ikke helt at de har to i Stockholm, men det er jo mange som har møter i byen slik som meg, og da er det fint å ha et tilbud til hvor man kan sette seg.

Are, TravelManBiz, hifiman and 2 others like this.

Del denne siden