Ofte er det noen på Asia-tur som starter dagstrådene, men denne uken har det vært stille fra den kanten. Så da tar jeg jobben igjen =) Fortsatt jobb her i Sandefjord. Fikk booket neste års ferie i dag tidlig iallfall. 2 uker i USA. Yngstemann fikk bestemme destinasjon denne gangen og siden han "ikke husker så mye fra oppholdet i 2019" måtte vi tilbake og oppleve igjen. Ha en flott tirsdag!
God morgen fra Sølvbyen. Bra noen tar ansvar og får oss i gang. Selv om dagstråden etter hvert har blitt tynnere enn under pandemien (seks år siden, blighme!) er det et hyggelig livstegn fra omverdenen. Ukens "langtur" er Strømstadfergen og to netter på Radisson Riverside i Gøteborg. Mister Rewards VIP status i år, så vi prøver å tyne ut en hyggelig oppgradering på Riverside. Sist var det veldig vellykket. Ha en fin tirsdag, og skriv ivei!
God formiddag fra den nære østen (Sverige) Her var det stille frem til 9:30 Kom litt sent tilbake etter gårsdagens utflukt, men måtte ha med oss kveldskosen uansett, så da ble det sen kveld og sen morgen Sommer er jo sene kvelder og late dager? T -6 for neste flytur
God ettermiddag! Fri på hyttekontoret i dag, så morgenen ble brukt til å booke vårens Asiatur på nytt, etter at den måtte avbestilles i forrige uke. Etter at jeg booket 2 plasser er det fortsatt 8 ledige fra Paris til Singapore og retur fra Ho Chi Minh. Reisefølget er svært fornøyd med at vi slipper unna med direkteflight fra Paris begge veier. Nå blir det ut på "ekspedisjon" for kunst og is. Bading senere i dag!
Hallo fra Porsgrunn. Fått et par timer på bystranda, 5 min unna m sykkel. Fikk endret litt på en flytur i januar. Osl-Lhr-Mle t/r, slapp innom Ams på hjemveien. Virgin hadde schedule change på usle 15 min, ringte sas, fikk endret litt på booking. Da slapp vi strafferunde innom Ams på hjemveien. Fikk mail med PDF i dag, alt vakkert så langt. Tenkte jeg skulle dobbeltsjekke i app, og der er hele turen fordampet?? Vekk- borte. Søker på pc på sas.no, vekk der også? Sjekker Virgin og Klm og Kenya app, der ligger turen. Er det SK-IT som feiler igjen? Sendte en mail til gold, men antar det blir tyværr helvete som vanlig?- de har jo blitt helt ubrukelige.. Savner Vibeke Ha en bekymringsløs dag
Bon dia na Bonaire! Sommerfuglene har startet sommerfuglaktivitetene sine i hagen, så da er det på tide å dra igang feriesirkuset atter en gang. Litt uklare dagsplaner da yr påstår noe nedbør om et par timer, men på den andre siden er det noe de altid gjør og som kun materialiserer seg av og til, så vi går se hva dagen bringer etter frokost.