Jeg har bestilt en del overnattinger via Hotels by SAS i det siste, men det er veldig vanskelig å finne oversikt på nettsiden. Jeg har ikke fått noen bekreftelse på epost heller av ukjent årsak, så bokmerker samt utskrift til PDF er eneste mulighet. Er det noen som vet hvordan man kan se alle bestillinger samlet?
Av en eller annen grunn har jeg fått opp liste over bookinger noen ganger, uten at jeg vet hva jeg gjør.. Funker ikke veldig bra den siden. Jeg kopierer alltid bookingnummer når jeg har bestilt, og limer det inn i Excelarket mitt. (Ikke at det hjelper deg nå..)
Haha, da er det kanskje det jeg har gjort når det "plutselig" dukker opp. Det er isåfall helt fantastisk bra designet.
Men man må fortsatt ha reiserutenummeret tilgjengelig for å benytte seg av dette. Håpløs side. Jeg avbestilte et opphold gjort via hotelsbysas, fikk ikke e-postbekreftelse på avbestillingen, og avbestillingen er selvfølgelig heller ikke registrert hos hotellet og pengene er tapt. Så et tips til dere andre er å sjekke om dere faktisk mottar avbestillingsbekreftelsen slik at dere har bevis på at avbestilling er utført innen fristen.
Bare flaks hos meg har gjort at Awardwallet har snappa opp endel av oppholdene, selv om jeg ikke har fått epost. Nå er det screenshot av alt. Må være lov å håpe på en integrering a la leiebil i appen
Jeg må ikke ha noe reiserutenummer tilgjengelig, oppholdene mine har uten unntak dukket opp på siden, men jeg kan jo ha hatt flaks selvfølgelig.
Det der fungerer bare delvis, noen ganger kommer bookinger til en plass opp, andre ganger ingen. Og har du som meg bookinger til f.eks. 5 forskjellige destinasjoner kommer i beste fall en av destinasjonene opp. Og som regel må jeg søke opp bestillingen med bestillingsnummer, og selv da er det ikke alltid den finner bestillingen. Ganske håpløst når jeg i tillegg aldri har mottatt noen bekreftelse på epost som jeg kan bruke som dokumentasjon.