Fortsatt en uke igjen før ferie.. Og dermed en ny dag på kontoret i Sandefjord. Det blir spennende å se hvordan SEB-sagaen ender. Litt morsomt å observere så ulike meninger om saken Ha en flott uke, på ferie eller jobb! T-10 Kreta
God formiddag fra Porsgrunn. Her er det bare fruen som er ferdig med ferie, jeg har fri to uker til. Satt meg opp på overtid, natthelg, starter fredag. Må fylle opp korta etter Risørferie i en uke. Fikk schedule change mail i går. Liker dårlig de mailene, spesielt når førstkommende tur er med KQ i oktober. Det gjaldt heldigvis ikke den turen. Virgin hadde endret avreise LHR-MLE i januar med 15 min. Gull det, da fikk jeg gratis booket om hjemreisen til LHR-OSL isteden for LHR-AMS-OSL. Får gjøre noe vettugt hjemme i resten av fria da- sprøyte ugress i grusen er dagens plan. Sykler på stranda etterpå. Ha en bedagelig dag
Morn fra hytten. Solen skinner, og jeg har fått kaffe på sengen. Planer for ferien: spise is, kose med hunden, og kanskje bade? Ha en fin en!
God ettermiddag fra Vietnam. Vi fløy hit fra Sør-Korea i går og har fått installert oss på Sheraton Grand. Det er et helt vanvittig hotellbasseng som er 250 meter langt, med muligheter for kano, sup, volleyball og masse annet og som avsluttes med infinity pool rett før stranda. Ha en baderik mandag.
God morgen fra hjemmekontoret ved Femunden, blir en bra dag; Hunden synes det er for tidlig å holder posen sin;
God lunch fra toppen av Oslo. Vel, fra én topp i Oslo, i alle fall. Var tidlig ute i dag, så man rekker både en lengre tur i marka og plenty med slaraffenliv på balkongen senere i dag. Blir visst både grill og pils der, som det passer seg på en mandag i feriemodus. Ha en flott dag!
Fra en alternativ «solkyst» her på Bonaire, kan det meldes at jorden fortsatt snurrer rundt sin akse og at vi derfor er begunstiget med at solen atter en gang har stått opp. Bading og dykking står ikke overraskende på programmet for dagen
Ny dag, nytt hyttekontor! Men heldigvis blir det stort sett ferie fra og med i morgen! Godt å kunne prokrastinere litt og finne leiebil med flere nivåpoeng! Det gjør at diamant er innen rekkevidde både denne og neste periode
Får du gratis ombooking ved bare 15 min endring? Trodde det var ved minst 1 time. Eller er det fordi connection time blir kortere? Har en 15 min endring på en AF reise i februar, men får bare alternativene å godta endring eller avbestille.
God ettermiddag fra Oslo. Forsøker meg som turist i egen by i dag - nærmere bestemt Mathallen. Andeconfit sandwich og halvliter med Pilsner Urquell er mine favoritter her.
God ettermiddag fra LHR T2B Silverkris. Rekker bare en halvtime her før SK810 hjem, hadde egentlig planlagt 2 timer men toget inn til London fra nord ble forsinket pga. folk på skinnegang Nesten tomt i loungen her nå og fikk første glass fra en ny flaske Laytons
Kjørte jeepen nedover flystripen til ILU airport rett før solnedgang. Ikke hver dag man har den muligheten på noen flystripe i det hele tatt, men det skjer flytrafikk der bare 1-2 ganger i uken iflg FR24. En vei krysser midt over stripen, ingen bommer eller lydsignaler her. Landingen og avgangene er nok litt humpete på den vulkanske sanden, her i Tsavo national park, Kenya