Mtp 30% poeng promo for booking gjort innen 17. okt for reiser ut mars 2023 burde vi crowdsource alle ledige longhaulseter i biz. JAPAN Tokyo KINA Beijing Shanghai USA Boston Chicago Los Angeles Miami New York San Francisco Washington CANADA Toronto Om vi har en 3-4 personer med awardfares etc som kan ta et par destinasjoner hver? Samt en håndfull+ som chipper inn 2-300 kr til de som gjør jobben? De som betaler får en viss tid med data før vi dumper resten her. Setter opp en egen chat om interesse. Send PM eller post her. La insideflyer booke resten av de ledige setene!
Kalenderen har stemt bra på mine søk etter ett sete, men ser ut som antall passasjerer ikke er med som parameter i oppslaget. Dette fører nok til en del falske treff dersom det er flere som skal på tur.
https://awardhacks.se/FAQ How recent is the data? Depends. Spaces in Business are refreshed every 48h (or sooner). Plus/Go can have false positives up to 72h.
Da kan jeg melde at 8 av setene er tatt. Tar med fruen og kidsa. Kunne ikke booke open-jaw online (ut til IAD, hjem fra ORD) så da ble det flying premium hver vei til 60% av Y pris for SK C = 36 000 poeng hver vei. 50% for kidsa. Og ytterligere 30% på kampanjen. Vi reiser 1voksen og 1 barn på påfølgende dager begge veier. Totalt 151 200 poeng og drøyt 3000 kr total i taxes. I dette tilfellet håper jeg på en reprising på telefon så jeg får tilbake 21200 poeng. Så får vi håpe onkel sam gir meg visum! 50 dagers ventetid på intervju nå.
Ikke Biz, men har fått varsling om mange seter som har blitt åpnet i Plus mellom MIA-OSL de siste dagene, så verdt å ta en titt der for de som er ute etter billetter. Periode februar-mars.