Eg følte med deg når eg leste det, og trur eg får samme kjensa sjølv. Men veit du kva? Eg kjører F-ekspress om eg vert tilbudt F-express samme kva Valdres/Jante-genet seier!
Gamle reisebrev er nesten like bra som nye. Hyggelig å mimre tilbake til gamle dager da vi kunne ha hele Asiana First for oss selv
Når det er tørke på reisefronten, så får vi ta til takke med gamle reisebrev. Asiana F var stas. Synd det er borte.. Fikk testet noen ganger, kona var veldig fornøyd på hennes første tur i F, med Asiana.
Been there, done that. Kona hadde så hjemlengsel til unga som ventet hjemme at hun ikke fikk kost seg ordentlig på flyet. Neste tur til Vietnam (som skulle vært med OZ F) ble selvsagt kansellert ifm. Corona så nå er det ANA C som gjelder. Funker det også
Tusen takk for et flott reisebrev. Takket være den golfbil-turen, så nekter min bedre halvdel å fly med First med TG til/fra BKK. Satt og tenkte tilbake til den tiden hvor det hele tiden kom notifikasjoner på nye kommentarer på eldre reisebrev etter at @drsyk hadde lest de. Tror han rundet alle reisebrevene etter en måned (opplevde det som slikt, iallfall)