Da er det søndag, med eller uten palmer!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av funkenstein, 05. april 2020.

  1. funkenstein

    funkenstein Senior Medlem

    Innlegg:
    1,015
    Likes mottatt:
    6,513
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Land of Smiles, Thailand, Bangkok, Krung Thep!

    Har akkurat ankommet Athenee Hotel, på Wireless Road, etter en behagelig flight om bord på TG955. Champagnen underveis holdt tritt med tørsten, maten smakte og crewet var hyggelig og effektivt. Her er det par-og-tredve grader og sol, og vi er klare for slaraffenliv og Songkran-feiring…

    Nei, det stemmer, turen er visst kansellert… Så vi sitter i stedet korona-fast i Furet værbitt. I Oslo er det nå 3 grader utendørs (pluss, faktisk) og det selvmedisineres heftig. Takk og lov for at, den svært utsatte nasjonen, Italia sendte avgårde betydelige doser med Barolo og Chianti før endetiden traff kontinentet. Mye god terapi i rødvin, gitt…

    Vel, vi står han vel av. Tenk så godt det vil føles når flyene igjen begynner å bringe oss til fjerne strøk!

    Ha en fin, og frisk, palmesøndag!
     
    Torris, Earl, Calling and 14 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,566
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden.
    Våkner av regn på ruten, og utsikten er borte. Det er tykk tåke, jeg ser såvidt flaggstangen til naboen. Men, der er meldt 11 grader, så våren er definitivt i anmarsj.

    I likhet med @funkenstein skulle jeg nå ha vært et helt annet sted, nærmere bestemt Australia.

    Det kommer en tid. Får vi håpe. Hadde planleggings-messenger-drink-aften med @runese på fredag, vi skal jo til Tokyo i november. Det er selvfølgelig muligheter for at dette virus-opplegget ikke er over til da, men vi må holde humøret oppe, og planlegging er gøy! Vi ble enige om å booke bord på 511. Og å spise ramen. Kom ikke så mye lenger :D

    God søndag!
     
    Torris, Earl, Calling and 10 others like this.
  3. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,194
    Likes mottatt:
    22,510
    Bonuspoeng:
    183
    God Palmesøndag!
    Junior har begynt å øvelseskjøre, så da er det greit å gjøre det tidlig søndags morgen med lite biler på veien.
    Turen gikk til OSL, å der var det folketomt.

    1.jpeg

    2.jpeg

    3.jpeg

    Dagens avganger

    4.jpeg

    5.jpeg

    6.jpeg

    7.jpeg

    Det var lett å finne seg en ladeplass.

    8.jpeg
     
    Earl, markus, Calling and 11 others like this.
  4. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag ifra Trondheim :D
    Er det jobb i noen timer nå før det blir å spassere ifra hjemmekontoret og opp i sofaen hvor jeg skal tilbringe resten av kvelden :p

    Våknet idag tidlig til at jeg så at QR199 som flyr DOH-BUD hadde rød status på flightradar24. Trodde da den var kansellert slik som fredagsflyet men neida, bare forsinket med litt over en time og den er nå i lufta. Så da kan jeg trygt vite at min kjære søster kommer seg på QR200 ned fra BUD til DOH også videre til OSL i morgen :D
     
    Torris, Earl, Avixlo and 6 others like this.
  5. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,994
    Likes mottatt:
    10,936
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra hovedstaden. I likhet med andre her skulle vi nå vært på vei til Thailand, via Stockholm.

    I stedet er det påskeverksted og diskusjoner blant de voksne hva som er de tyve beste sangene til the Beatles siden det straks er 50 år siden de ble oppløst.

    Same same, but different... Screenshot_20200405-120218_Gallery.jpg
     
    Earl, Eddie47, paramberg and 4 others like this.
  6. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,726
    Bonuspoeng:
    293
  7. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Sandefjord hvor det er litt overskyet
    Det er ikke så mye og melde ifra her, men telefonen var frek nok til å melde om at jeg om 3t skulle ha sittet ombord på et SAS fly til København og der videre til Trondheim også Tromsøo_O Men sånn er det litt i denne turbulente tiden.

    Så ha en flott søndag alle sammen og idag som igår en god bedring til de av dere som er syke
     
    Torris, funkenstein, Earl and 4 others like this.
  8. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,625
    Likes mottatt:
    24,745
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag, formen sakte oppadgående, kan melde at Covid-19 sitter lenge i kroppen, delvis utmattelse, dette er ikke uvanlig i følge smittevernkontakten i kommunen som ringer daglig.

    I dag er det fire uker siden retur fra Chicago, snart fire uker innendørs, og blir en stund til vi får lov til å gå ut av huset, gleder meg!

    Lurer på hva som skjer med sommerferieplanene, ser ikke lyst ut!

    Ha en fin søndag, og hold dere friske!
     
    Last edited: 05. april 2020
    Earl, Calling, EndreD and 4 others like this.
  9. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Larvik!

    Dagen startet med storvask av tre rom i nye huset. Vasker oss inn kan du si.. Deretter en fin tur i skogen får jeg akkurat har satt med ned med litt Lego. Empire State Building står på programmet :)

    Vurderer å booke en ego-trio til HKG (bare sånn får å ha noe i app’en). Fryktelig tomt der nå :(

    Ha en fortsatt flott søndag!
     
    Torris, Earl, Eddie47 and 3 others like this.
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,726
    Bonuspoeng:
    293
    Søndag på solkysten
    DE5F4099-64FA-4F96-BEC4-8A7C7A1A7498.jpeg
     
    Torris, EndreD, Sonictravel and 4 others like this.
  11. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra nord. :) Noe uavant å skulle pakke kofferten igjen. Fire flyvninger og ti timer reise venter i morgen, så håndbagasjen blir trolig å inneholde mer enn en flaske antibac. Ut fra setekartene ser det ikke ut som om belegget blir noe særlig. Positivt for meg som vil være langt unna folk, men kanskje litt negativt for SAS og Widerøe som driver selskap som jeg ønsker skal klare seg gjennom dette.
     
    Torris, Eddie47, Avixlo and 2 others like this.
  12. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    753
    Likes mottatt:
    1,421
    Bonuspoeng:
    93
    God søndag fra hovedstaden, der alle dager nå har mistet mening og jeg lurer på hvor dette skal ende... sikkert med at alt ordner seg, men det er kjeeeedelig å vente! :p

    60C8C202-67C4-4B0B-BAF8-1037110ED07C.jpeg

    Men man kan i det minste la seg underholde av at bygdefolket på facebook og twitter plutselig har fått for seg at Dagbladet er en seriøs avis, og at veldig får klarer enkel matte... :rolleyes:
     
    SAJblue, Eddie47, Avixlo and 3 others like this.

Del denne siden