Kun 15 villaer og 10 besatt. Kilindi Zanzibar leverer! All incl med høy standard. God drømme og/eller reisetirsdag til alle
Morn fra Flytoget. Senere fly enn jeg pleier å bestille og det var litt digg denne morgenen. Endring av planer og en superbillig Go-billett var ingen hinder for Diamantfordelen, det var gledelig å kunne booke om i går. Nå går uken i ett med hele 3 jobbavslutninger og forsåvidt litt for mye jobb innimellom. Ha en solid en!
God morgon frå godstolen. Ny dag, og ein ny runde rundt sola er påbegynt. Den siste med tretal fyrst skal inkludere fleirfoldige flyturar i dei eleverte klassar. Både med SAS, i Star Alliance og SkyTeam. Dagen i dag skal markerast med el-tilsyn i residensen i føremiddag og foreldremøte for skulestartaren i kveld. Rai rai!
God tirsdag fra Bangkok. Her er en ute på ekspedisjon, har spasert fra Saphan Taksin langs elven og krysset over til østsiden. Her fant jeg en kul cafe, My Grandparent's House hvor lunsj og drikke er inntatt. På veien hit var det masse å se, spesielt i område hvor mekanisk marked ligger. Kom også i prat med noen av de lokale, noe som alltid er kjempekjekt. Nå tenkte en å labbe bort til Itsaraphap som etter Google tar en god halvtime og så ta MRT hjem. Ha en glitters tirsdag
God morgen fra Syden. Siste dagen, nå blir det Sølvby og 10 grader lavere temp. Gratulerer til @Sunnfjordingen som har åremålsdag. Den første av mange siste med tre-tall. Ha en fin dag, med eller uten noe å feire!
God formiddag fra Grenland. Lite flyvning fremover, men ser hotels.com kjører 10.9% trumf i dag. Får se om noen fremtidige opphold må ombookes? Ha en flott dag
Elsker Zanzibar! Kos deg Siste dag før muntlig eksamen i samf.vit. metodikk i morgen, nærmer seg sommerferie for en skolelei student (for dette semesteret)
God morgen fra RE12. Dagens mål er et lite hotell mellom Arromanche og Bayeux. det blir spennende å se om jeg kommer frem i dag da det er følgende usikkerhetsmomentet Streik hos akademikere (lite sympati fra meg) Fransk flyselskap Fransk flyplass Fransk metro Fransk tog Senior er alene i Frankrike. Han liker vin pg er ikke fremmed for vin til lunsj. I grunnen ikke noe problem utover det at han skal hente meg i Bayeux Ha en fin tirsdag