God morgen fra Oslo by. Kvalifiserte på ny til Platinum hos NC i natt etter hamstringen på TTT. Denne perioden kun med et betalt opphold! Jukset meg til ny status med trumf, i motsetning til forrige perioder hvor jeg klarte tjene opp 500000 NC poeng uten trumf eller jobbrelaterte reiser fra 1.mai 2020 da mine første poeng ramlet inn og 1,5 år frem. Ha en strålende fredag alle bonusnisser og god kommende helg
God morgen fra kommunens badekar. Et folkelig sted uten sølv, gull eller platina. Vi må bare velge den rette banen med passende fart, ellers blir det kluss i vendingene. Snart hyttetur, blir vedfyring og to ullgensere denne helgen. Ha en fin fredag med god flyt!
God morgen fra bussen. Skal en tur til flyplassen i kveld, men det er for å hente sønnen, ikke for å reise selv dessverre. Første reisen jeg selv foretar er først om 3 uker. ‘Hele veien’ til Oslo. Ha en flott dag alle sammen
God morgen og helg til alle medforumister. Noen timer innsats så er det lov å slappe av litt igjen. For de som kan vel og merke. Ny britisk monark også, verden er i endring.
God morgen! Fredagen er her, og straks er det møtebonanza, nesten helt frem til avreise til storbyen. Det blir hyggelig å møte noen likesinnede over mat og drikke i kveld. Også går man jo fylt på litt poeng på NCC-kontoen også. Kun to måneder igjen av opptjeningsperioden.. Ha en deilig dag, folkens! Det er fredag!
God morgon frå Aust-Finnmark! Helga nærmar seg med stormskritt, medan hausten allereie er på plass. Det er omtrent ein månads tid til neste flytur, der Finnair skal få frakta meg. Det blir spennande! Haust i nord Måtte alle medforumistar få ein brillefin fredag!
God morgen fra Grenland. Om ett par timer bærer det over Nordsjøen til London. Fotball og Abba Voyage stod egentlig på programmet i helgen. Men ettersom Dronningen la på røret i går ettermiddag er det usikkert hva det blir til...
Det kjem til å ta ei god stund før det kjenst riktig å seia kongen av Storbritannia, ja... Dronning Elisabeth har jo alltid vore der...!
God morgen fra Oslo. Det har vært en stressende uke og gleder meg til helg. Så fant jeg denne mailen i mailboksen. ikke verre enn at jeg må reise i gammel biz hjemover.
Ja, men jeg har ikke like mye poeng på konto. Har booket en del bonusnetter allerede, og brukt opp en del siste året.
God formiddag fra Oslo. Imorgen bærer det til London og 2 dager med elektronisk musikk og festival. Etter over 96 år klarte dronningen å legge seg i penalet akkurat den helgen vi skal være der, men får håpe musikken dundrer gjennom høyttalerne likevel. Med ønske om en fin helg til alle!
Samme her også. Og noen evinnelige gavekort som må brukes opp før de går ut. Så jeg rekker jo nesten aldri å bruke av de 700k poengene selv heller... Men bare 150k igjen til platinum lifetime, så det er jo bare å gasse på litt videre utover også - og bruke poengene senere God morgen fra Oslo! Grått og nesten-regn idag
God morgen fra østkysten og soloppgang, her sto solen opp kl 05:17 og skal gå ned kl 17:17 dvs ca 12 timer sol. Nå er kl 6 og temperaturen er 22 grader. Det blir en lat dag på stranden.
Riktig god morgen! Arbeid fra hjemmekontor. I kveld blir det sushi og asiatisk og bobler av ulike slag vil jeg anta! Blir hyggelig å møte på andre med samme laster