Var gulasjsuppe for to-tre timar sia. Sjølv om denne var noko stusseleg so var det vel betre enn at ein må lage rett i koppen sjølv!
Har dere sett når de fyller på den gulasjsuppa? Kommer ferdig i diger plastpose, også bare klipper de opp og tømmer ut 20 liter suppe... splæt.
Dette burde bli en fast tråd med oppdateringer på suppen på innlands. Dette er noe jeg har savnet fra forumet!
Ka farsken! Sitter i innenriks lounge med Northug. Men det som virkelig er interessant er ar det finnes fast føde. Er dette vanlig?
Gulasjsuppa er ikke så verst da, men akkurat det sier vel mer om det SAS serverer ellers. Den thai/kokossuppa i gullstua på CPH, som de en periode lot til å servere hver eneste dag, er det verste jeg har smakt, og jeg tror for mange andres del også. Med det sagt, så synes jeg gullstua på OSL jevnt over har det beste tilbudet matmessig, mens CPH-loungen har forfalt kraftig de siste par årene. Virker som de har blitt satt på skikkelig sparebluss. Blir spennende å se om det blir noen endringer i serveringskonseptet når den nye loungen på OSL står klar. Vil den bare være for innenriks?
Toro er jo der verste som finnes. All disse ferdiggreia kommer ikke i magen min. Da kan jeg slikke på brukte dostein med en gang og få samme smaken...
Enig med Scandipendler, den thai/kokos suppegreia de hadde en periode på CPH var direkte fæl. Gulasjsuppa går ned hos meg hvis jeg er veldig sulten, men jeg synes at de kunne variert litt mere, er pokker meg alltid gulasj når jeg er på innenriksloungen. Rett i koppen? Ka fan, det er stusselig det. Fast føde må vel være noe nytt, aldri sett det der, men det er vel positivt.
Slike baguetter er absolutt en velkommen forbedring (i ordets rette forstand). Blir interessant å se hvor mange dager de blir å finne der.
Ny connection på OSL og nå var baggisene borte gitt, erstattet med vanlige grønnsaker og dip. Er det dette man kaller kortvarig glede? #baguettegate