Hvilken bookingklasse er dette? Billigste business gir 0% eurobonus. Og poengene beregnes fra ruta man kjøper, eks osl-add
Stemmer det. Kom over en sak på aftenposten om direkterute akkurat nå jeg ikke leste nøye nok. På flyertalk skrives det C.
Satan.. Dette lukter problem lang vei.. Men får man det sprikret så er det jo konge.. Siste runde fikk noen fly, andre ble nedgradert mot kompensasjon (f.eks. meg)..
Enig, i motsetning til QR-Tokyo så er eg ikkje ekstremt optimistisk med tanke på om denne går gjennom. Men måtte prøva meg på 2 bookingar likavel. You never know
Fristende dette. Men @Are hva skjedde sist, hva slags kompensasjon fikk du og hadde du mulighet til å avbestille hele reisen?
Ref. forrige feilprising frå ET: Dei fekk valet mellom full refund, eller downgrade til Economy mot 75% av prisen tilbake.
Får bare feilmeldinger når jeg forsøker å søke. Har prøvd både JNB, CPT, Seychellene og Zanzibar. Jeg fikk booket i siste runde, men når jeg fikk beskjed om at det var snakk om økonomi og fikk valget mellom å reise eller å få refusjon så valgte jeg det siste, og fikk refundert hele summen.
Jeg fikk velge 75% refusjon eller avbestilling. Valgte 75%. Ethiopian eco var ingen høydare og på det tidspunktet bannlyste jeg økonomi på langreise.. Men hadde kanskje gjort det igjen nå som jeg har fått litt avstand til dette....hehe...
Prisen er jo fristende, men "elefanten i rommet" for min del er setet... Fløy med en av Ethiopian sine 787-8 Dreamliner for et par år siden på HKG-ICN, og de har angle-flat seter på 160 grader.
Takk for svar folkens, sitter med en booking klar her til SEZ men er ikke helt sikker på om datoene er mulige for min del å reise. Hvis jeg ønsker å avbestille på eget initiativ vil de da være 100% refunderbare? De bookes jo i C.. Er ikke helt stø i lesing av fare-rules
Booket OSL-ADD-SEZ-ADD-OSL langhelg i april. Fin tid å reise på det. Knallbra. Fikk merkelig nok ikke valgt seter OSL-ADD og ADD-OSL legs, men ok på ADD-SEZ legs. Noen andre opplevd det samme? Hvis denne går gjennom så er jo dette reine nirvana-uka med QR flash sale a la booking til HND sist torsdag også....livet er herlig