Men på solkysten hos @Eddie47 vil det bli solskinn fra ca kl 13. Det finnes noen med tyske aner her på forumet så i anledning Tysklands nasjonaldag kan jeg ønske: Herzlichen Glückwunsch zum Tag Deutschland 2018 Jeg og Junior dro på en herlig tur til Asia https://insideflyer.no/forums/threads/junior-og-senior-på-tur-til-asia.11949/ 2006 Hakan Ekinci kaprer TK1476, en Boeing 737-400 over Hellas. Han krever å bli flydd til Roma for å snakke med Pave Benedict XVI. Gresk og Italienske F-16 fly eskorte flyet til å lande på Brindisi (BDS) Airport, hvor Hakan ble arrestert. 1995 O.J. Simpson blir frikjent for drap på sin kone. 1985 Romskipet Atlantis tok sin jomfrutur til verdensrommet. Atlantis gjennomførte 33 flyvninger og ble parkert i 2011 1952 Den første Britiske atom våpen testen kallt Hurricane ble utført 1906 Morsesignalet SOS ble vedtatt som internasjonalt nødsignal 1863 President Lincoln annonserer at USA skal feire helligdagen Thanksgiving 26.Nov 1862 Kongsvingerbanen blir åpnet Det feires National Boyfriend day, Mean Girls day, Change a light day, Virus Appreciation day og Kevin day. Evald og Evelyn kan nyte en kanelbolle i anledning navnedagen sin. Zlatan Ibrahimovic kan sprette champagnekorken i anledning 40 årsdagen Nyt søndagen folkens!
God formiddag fra TK1751 IST-OSL. 5 personer i biz kabin. Klarer å få plass bak en gubbjævel som STINKER. Æsj asså.. flytta plass for å slippe ufyselig lukt. Ellers..fint nytt a321 neo fly. Bra seter og servering. Ha en nyvasket søndag
God søndag! Det regner, så hittil tilbringes dagen i sengen, med kaffe og IF. Skal rydde litt, og sondere terrenget for CT-reiser i 2022. Også må jo hunden ut, om han (les: jeg) vil eller ikke. På denne datoen i 2018 var jeg ute på tur, og testet Air China for første gang.
*Lukter på seg selv* Har sjekket og byttet boxer for dagen. Trov ikke @holmen eller nestenmann ut itråden må bytte plass på grunn av meg. Liker ikke helt at regnet har så mye vind i kastene. Høsten er ganske vakker her i Oslobyen. Vi kan godt holde på bladverk og annet en stund til. Ellers kan jeg melde at Blekksprutlek, er en til tider artig serie på Netflix. Hvis noen ser etter innhold til en hvil på sofaen. De sedvanelige småkrisene på jobb. Om jeg kunne kommet innom 14 timer på en søndag? Nja, nei. Det var litt mye.....
God føremiddag frå Sunnfjord. Her er det austlandsveir med skyer, vind og regn, men det stoppar ikkje barske vestlendingar frå å gå ut. Eldstemann leikar medan eg og minstemann sit i garasjen. Han søv og eg drikk kaffi for å feire at eg har fått trumf. Seinare skal eg ete frukost og endå litt seinare skillingsbollar som eg laga før vi gjekk ut. Madammen skal lage svineribbe til middag. Poengopptjeninga på heimebane skal og få seg eit løft i dag, ettersom eg allereie har vaska dassen og har på eige initiativ lova å vaske resten av kjellaren. Det er godt å sjå at fleire er ute og flyr. Det skal eg og om 193 dagar
God formiddag fra taket av Praha. Her skinner solen og temperaturen er godt over 20 Hører noen rykter hjemmefra at strømprisene synker mens jeg er borte Ha en flott søndag
Hilser fra SK 4723, et sted over skyene midt i mellom Fyn og Sjælland. Forlot hovedstaden som var i ferd med å drukne, men det er heldigvis litt fuktig her oppe, også… Ironisk nok, på en så våt dag: A320'en som frakter oss sørover har hverken varmt vann til kaffe, eller vann på toalettene. Godt man ikke har behov for noen av delene. «Tag der Deutschen einheit» skal markeres i Berlin. Og selv om offentlige arrangementer er avlyst går det rykter om at det fremdeles finnes øl, så det blir nok trivelig. Ich wunsche das Forum ein wunderschőnes Sonntag!
Solkysten har nå et flott vær som vanlig slik @kjeeli spådde .. I dag skjer det lite, hadde venner på bobler og vin og lammestek i går kveld og det ble en lat morgen. Har en datter som kjører fra Trondheim til Hønefoss i dag og har måttet oppgradere hennes geografikunnskaper etter steinraset Drivdalen .. Ha en fin dag alle sammen, med høy vannføring eller skarp sol ..
Det har vært en regnfull så jeg har sittet inne og sett på flybilletter. Du vet du har bestilt flybillett kort tid i forveien når du kan sjekke inn så fort den dukker opp i appen..
God kveld fra hovedstaden. En våt og vindfull dag, men man har fått vært ute og gått i noen timer for det. Kvelden tilbringes i sofaen med litt ballspill på skjermen I morgen er det nok en arbeidsuke, men ettersom det kan se ut som om mange har høstferie så er det lite møter i kalenderen så det kan jo tyde på noen litt rolige arbeidsdager og det er jo aldri feil Nyt søndagskvelden folkens!
Ikke akkurat solskinn å melde om fra Toronto heller Det har småregnet det meste av morgenen og så lavt skydekke at et besøk i CN Tower var helt bortkastet. Men, men. Er iallfall i utlandet
God aften fra den arktiske hovedstaden. Spilte til langt ut på natt som Tyskland i Hearts of Iron IV. Fikk keiseren tilbake og overlevde. Så ble seint opp idag. Her i nord har det kun vært overskyet og litt kjølig ellers greit. Ikke mye å melde om. Tromsø som er unntatt avgifter på strøm kan melde om litt over 14 øre/kwh på strøm idag, så håper vi det holder seg slik hehe Så ha en fortsatt fin søndagskveld