Det er da en flott søndag likevel!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 13. mai 2018.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    Været er bra!
    Flott temperatur!
    Sjøen ligge blikk stille...

Til tross for at Rybak ikke vant i Lisboa og båtmotoren gikk til h.... i går!

paron, NoLimit, Edin and 4 others like this.
  2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,744
    Bonuspoeng:
    293
    Søndag er fint.
    Selv om det betyr at helgen snart er over..
    Heldigvis er det kun tredagers uke før ny langhelg!
    Solen skinner fra tilnærmet skyfri himmel, Norge viser seg fra sin beste side.

God søndag, forumister!

3. Edin

Edin Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    748
    Bonuspoeng:
    93
    Endelig søndagstråd.

God søndag fra LH 717 og 3G. Bordet er satt opp og straks er det kaviar.

Promillen passe god og 8:30 igjen av flighten. Det gledes og koses, drikkes og spises, og Wi-Fi er kåmplimentary.

4. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    Synd med båtmotoren, men hva gjorde Rybak i Lisboa? Skjedde det noe der i går?

God morgen fra Hovedstaden. Litt overskyet med antydning til sol her på Grorud nå som klokkene på kirken oppe i bakken her klinger for de som bryr seg om slikt, for andre igjen er det viktigere ting som teller, nemlig å få booket flere reiser før F&F er over. Oppe i 31 segmenter så langt, de aller fleste da OSL-SVG-OSL men en del annet også som et par MR'er til GDN og en til HKG.

Synd at det ikke ser ut til å funke med Viatrumf på dette...

NilsernNilsen, Edin, holmen and 2 others like this.
  5. NilsernNilsen

NilsernNilsen Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    2,371
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Cathay Arrivals Lounge i Hong Kong! Det er gøy å fly, særlig i F! Jeg har hatt en flott t/r til Taipei, med en natt på Sheraton, og skal hjem med SAS i morgen. Frister det å fly Cathay igjen? Absolutt, men da må nok DY bli kjøpt opp av IAG og bli med i BA sitt fordelsprogram, for så mange Avios samler ikke jeg i året ...

875CF3EC-88FE-48FC-B487-EADB8AA26394.jpeg

Last edited: 13. mai 2018
    DanH, RoadKing, artanis and 9 others like this.
  6. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    ganske klar for hjemreise nå. vært et par dager med dårlig vær i helgen, etter en strålende uke. selv om jeg bare er 26, så fikk gårsdagen meg til å føle meg ung igjen. snek meg inn på costco wholesale og måtte tigge rundt i butikken etter en med medlemskort som kunne handle for meg. akkurat som i gamle dager da jeg trengte å få noen til å kjøpe snus til meg :)

endte opp med google wifi 4 pack til den nette sum av 330 dollar. bonus at den sure damen i kassen som sa only visa debit kunne ryke og reise da norwegian kortet funket, så da ble det cashpoints på kjøpet, samt 4 google wifi enheter til 500 kr mindre enn hva 3 koster hjemme, selv etter å ha kjøpt 4 adaptere til strømovergangen...

nyt været hjemme, ser frem til å komme hjem til finvær, og kontramelding om at 17. mai kan bli solfylt i norges regnhovedstad.

Del denne siden