Det er lørdag - det er helg.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av pgaa, 28. sept 2013.

  1. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Nydalen.
    Det er lørdag, hvilket betyr at det er skikkelig helg. Blir en tur opp til Storo for en liten shopping runde, etter det blir det å finne veiene til sofaen - og holde den med selskap resten av dagen.
    Og når man først er plassert der, finner man en å annen kamp fra Premier League å se på.

    Ha en fin lørdag, hva enn man tar seg til.. . ;)
     
    Last edited: 28. sept 2013
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morrakvist... Hadde en glitrende flight hjem med Brussels Airlines igår (jada, jeg vet jeg aldri skulle booke med dem igjen etc etc...). En ting var skikkelig service og mat. Men det virkelig store var innflyvningen langs sørlandskysten. Fyyyyy flate det var flott.

    Helt klokkeklar sikt, relativt lav høyde og en routing jeg aldri har hatt før. Med en stram GT i den ene hånda og en liten elefant i den andre storkoste jeg meg. WOW (etc etc)

    Såh... Da er det bare å pleie halsen og snytedysa og si GOD LØRDAG!!!
     
  3. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Da var Chernobyl booket i Oktober. Trenger litt stråling. Si ifra om noen kjenner noen gode tannleger i området. Tar en helg på Intercontinental med pointbreaks. Blir bra som RA:) Litt beskjemmet booket DY men det eneste direkte og kun en tusenlapp t/r så det var ok.
     
    pgaa, SASlovah4evah and Islending like this.
  4. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Oslo. Ligger i sengen med vond hals og tett nese. Gleder meg mao. ikke til jobb senere i dag.

    Så gøy! Jeg var der selv for snart tre år siden. Gled deg. Det er en spennende opplevelse å vandre rundt i Pripyat og å stå 150m fra reaktor 4. Som en bonus må du også ta en runde på skytebane med AK47! :)
     
  5. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    Får trøste deg med at endelig destinasjon er skikkelige bra da :D Ikke at jeg har vært der, men hadde vært spennede med en tur dit.
     
  6. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Klepp St. Fint høstvær her i dag. Dagen har vert viet til høsts shining rund på "godset" kostet lauv, beiset ferdig noe terrassebord som jeg startet på i Juni og drokke kaffe på terrassen.
    Ha en fortsatt god lørdag!
     
  7. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    God lørdag fra Bergen. Det virker som veldig mange har fått høstforkjølelse denne uken, og jeg er ikke noe dårligere... Har vært dårlig siden torsdag, og holder sengen inntil videre, men skal forsøke å karre meg på nattevakt om noen timer. Har ikke hatt en sykedag siden ~2008, og kan jo ikke ødelegge den statistikken. ;)

    Ha en strålende lørdag og helg, for de som bedriver slikt.
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Giddy up fra Chicago!

    Godt å se at Fnate ga Brussels tilgivelse. Bra for dem begge siden Brussels faktisk er mye bedre en Wraptic fantastic til og fra Brussel ;)

    Finværet fortsetter med sommertemperaturer og skyfritt.

    Fruen kommer hjem i dag, så jeg satser på litt opprydding og en tur på butikken før hun returnerer.

    Begynner å bli bedre, så da er det å forsøke å catche opp på en haug med jobb. Masse spennende som skjer snart, også på bonusfeber ;)

    Han en flott lørdag
     

Del denne siden