God morgen fra landet. Her hører vi på småfuglene og sauene. En av dem kom nesten inn vinduet i stad. Hunden var litt skeptisk til besøket.. I dag blir det befaring i huset med håndverkere, vi må se om vi får satt vårt eget preg på dette huset også. De som har sett vårt forrige hus vet hva jeg mener.. God helg til alle!
God morgon frå eit dalføre i Sunnfjord. No er det berre 10k poeng att til heimturen for sommarferien kan bookast. Det skal bli godt. Godt skal det og bli å få arvingen heim. Han har sove hjå bestemora for fyrste gong. Det ser ut til å ha gått bra. Sauer og fuglar inn vindauget er det all grunn til å vere skeptisk til.
God morgen fra SK på vei til CPH. Turen går videre over dammen med SK 909. Virker å være fyllingsgrad på WF-nivå mht. antall pax om bord. Ha en topp lørdag!
God morgen fra Porsgrunn. Ingen store planer i dag. Tatt opp en indrefilet av kalv som skal tilberedes. Siste rest fra tidligere harryhandel. Nå skriker vinkjeller og fryser etter påfyll.. Får drikke øl og se premier league, jet-set livet er avlyst.
God morgen fra Oslo, endelig helg! På tide med litt egg og bacon og så får en se hva dagen bringer. Hørte uvante flylyder over huset i natt og da jeg sjekket så jeg at det var denne krabaten som fløy over. Bråkte en del mer det som vanligvis beveger seg i lufta her
God morgen fra Dombås! En hyggelig kveld med god mat, drikke og venner i går og så våknet vi opp til dette i dag tidlig. Lite å klage på nå.
God morgen fra et Vestland som er noe overskyet i dag. Få planer i dag bortsett fra å ligge langstrakt på sofaen og se engelsk fotball med noe godt i glasset. Godt løpeturen allerede er utført så man slipper såååå dårlig samvittighet. Ha en flott helg!
Hehe.. det var bare fugl, da vi har soverom i 2. Etasje. Men sau på soverommet er for spesielt interesserte.
Haha, nei. Men det morsomste er at denne gangen har de tatt ut 90% av de tingene som var i det huset.. Forrige gang det var til salgs var det en del mer ting der. For å si det sånn.. Dette er fra mitt gamle hus.