God morgen fra Bangkok! Akkurat ferdig med morgenjogg (innendørs, for all del, klarer ikke å venne meg til jogging i heten) og straks klar for frokost. Hjemreisedag er jo trist, men havrelefsa og strieskjorta venter der hjemme... Vel, rekker noen siste timer med sightsvetting, enda godt det finnes lounger med dusj på BKK. Ha en flott lørdag, hvor enn den tilbringes!
Kan ikke klage på å våkne på en lørdag og vite at jeg skal tilbringe de neste 24 timene i Royal First Lounge på BKK, TG F til HND, ANA First Lounge på HND og til slutt ANA F til FRA. Dette blir en bra dag! @funkenstein du er på BKK nå?
Nei, vi har en midnattsavgang, så stikker ikke ut til BKK før i kveldingen. Er ikke like fett med C-loungen til TG som F... (Heldigvis er loungene til både EVA og SQ gode C-alternativer) Du får nyte hjemreisen, ruten ligner på den jeg har på egotripp i vinter.
Er en trøtt kar som sitter i The Private Room nå. Får ta turen ned til Singapore, tenker jeg. Orker ikke å legge ut noe reisebrev nå, men for de som vil lese om LHR-SIN med SQ, har jeg blogget litt fra denne her: https://kosvines.blogspot.com/2019/10/2019-endelig-ut-pa-tur-igjen.html?m=1
Vurderte det, men tar det neste gang jeg skal til Ukraina å besøke familien i Dnipro . Så denne gang blir det å oppleve Kyiv by :-D
God morgen fra morgenmadkjelleren på Scandic Palace , København. Ut å fingå litt etterpå, fruen skal visstnok på Field’s Frokost på Slotskælderen og middag på ei italiensk sjappe utpå kvelden. Det blir bra Ha en strålende lørdag
God morgen fra SK4755 som befinner seg i en kraftig jetstrøm på tur til Frankfurt. Vet ikke hva som er verst, denne ristingen eller tanken på å løpe 42195 meter i morgen
God formiddag fra Oslo, dagen så langt tilbragt med høstdugnad. Skal etterhvert komme meg bort til fattern som jeg har invitert med på tur til PEK til våren for å få satt i gang visumprosessen. Ellers en liten uke til neste tur med destinasjon LYR, blir mørkt og kaldt så skal ta en tur i boden i løpet av helgen for å sjekke om noe mer vinterutrustning bør handles først
God ettermiddag frå Sunnfjord. Madammen har bursdag i dag, so då vert det eit lite slutta lag. Ser for øvrig at enkelte ungdommar tek setet til @Eddie47 når han ikkje er med
God ettermiddag fra Quality hotel 33 hvor vi gjør oss klar til en stor bursdagsfeiring i kveld (ikke min!) Ikke imponert over hotellet. Bestilte to ganger tidlig innsjekk, men hørte aldri noe tilbake. Måtte til slutt chatte i appen i dag og da kunne vi sjekke inn kl 13, men da uten garantier om stille rom som vi ba om. Vi drøyde derfor til vanlig innsjekkstid, men fikk akkurat det vi ikke ba om: et rom mot veien. Fikk heldigvis byttet dette. Så spurte vi om vi kunne spise lunsj her, men nei, det var ikke mulig. Det var en konferanse på hotellet, så vi kunne verken spise i restauranten eller få room service. Det vi fikk mulighet til var å ta en kald wrap fra den såkalte loungen deres, eller et kjøleskap som andre vil kalle det. Alternativt fikk vi en brosjyre fra Pizzabaronen for takeaway. Ikke helt det vi hadde ventet fra et hotell som selv beskriver seg slik på hjemmesiden: "Quality Hotel 33 har høye ambisjoner om å være best på matopplevelser." Ingen romoppgradering som gull siden hotellet var helt fullt. Fair enough. Men det vi fant bak stolen på rommet er ikke greit nok...
God dag i dag, tok en avgjørelse på å booke SAS Business til HK den 11 Desember og en videre booking med HK Express til Chiang Mai, så nå vil jeg holde øynene åpne i forhold til hjemreise fra Hongkong til Kristiansand i Business rundt 10 Januar pluss minus ei uke, så får vi se, så planlegger jeg bruk av CT litt senere på året, ikke bestemt hvor
En liten hilsen fra London. Jeg er på en av de mange dagsturene til London nå. Flyr med BA 1135 fra OSL, så har jeg 6-7 timer i London City før jeg tar Heathrow Express tilbake til flyplassen og overnatter der på flyplass hotellet. Vi holder oss som regel alltid 500 meter fra Paddington stasjonen Dette er vel den 10 turen i år I morgen går flyet om kvelden tilbake til OSL. Da har jeg 6-7 timer i BA F loungen. Og i morgen har jeg noen som skal invitere meg inn på Concorde Room. Det er litt som FCT i Frankfurt. Der serverer de Laurent Perrier Grand Siecle Champagne I dag fikk jeg Gold Greeting på BA og 2 flasker gratis Champagne I morgen flyr jeg C hjem da jeg har oppgradert med Avios. Betalte 1100 for billetten t/r så synes det er en god deal. Bare Champagnen i morgen er over 1200 NOK God helg
Det er alarm! På vegne av vanvittig mange..., vel, på vegne av meg! Gjør meg klar for hjemreisen BKK-OSL (boarding om en drøy time) , og oppdager til min gru at TG-F-pyjamasen, som ble benyttet ned hit, er sporløst forsvunnet! Dvs, etter å ha rekapitulert turen hit, for en 6 dager tid siden, har jeg en sterk mistanke om at pysjen ble gjenglemt av en slendrian (meg) som var relativt godt marinert av champis og whisky og dermed ikke helt tilstede under disembarking... Her er råde god dyre! Hva gjør man under den kommende nattflighten? Sover i sivilt antrekk? Evt i en noe sliten Borat-drakt? Eller bli inspirert av posten fra @Sunnfjordingen, og løper og kjøper en #crazyrichnorwegian-tracksuit? Alt hva en stakkar skal igjennom...