God formiddag fra hjemmekontoret i finværet i nordvest hvor jeg fortsatt ikke er kvitt den helsikes forkjølelsen så hjemmekontoret fortsetter nok i morgen. Gjøremålene står i kø utenfor døra med høytrykksspyling, beising av terrasse, dekkskift samt grave frem septik tank.... T-10 til kjapp tur til Køben.
Morn fra kontoret! Det var deilig å sykle i noe som begynner å ligne vårvær Det som også er litt deilig er å være ferdig med årets nivåpoengsamling, ettersom det dukket opp nok statuspoeng fra SAS MC i går ettermiddag til å bikke meg over 90k poeng. Nå må SAS bare komme på banen og fikse DFL og da har jeg et mål om å samle 5 stempel til. LTG trenger jeg bare to stempel til før jeg endelig er i mål. Jeg liker poeng"galskap" Ellers lite å melde herfra... Ha en fin torsdag!
Torsdag og hjemme igjen etter svipptur til Danmark. Veldig smidig hjelp i loungen i går fikk plass på et siste sete på fire-flyet en halv time før avgang og kom meg tidligere hjem enn planlagt. Om et lite døgn er det avgårde igjen for helg i Helsinki (Helgsinki? )
Samme her. Kona kom seg over 90k poeng her om dagen, så da er hun ferdig med år 9 som EBD. Jeg bikket 130k poeng på 10. året som EBD. Nå kommer sikkert roll over poeng i neste runde, siden jeg ikke trenger det lenger..
Bra jobba! Rollover hadde vært bra ja, men ser poenget ditt at du ikke trenger det lenger. Blir litt slik om 5 år for min del, da "må" jeg ikke lenger ta interkontinentale helgeturer for å opretteholde diamond status. Kommer nok til å gjøre det for det likevel, hvem gidder å bare sitte hjemme?
Enig! Spørsmålet jeg stiller en del av mine venner som knapt flyr "hva skal du med gullkort når du ikke har noe særlig bruk for det?"... det skal ikke bli brukt imot meg