Diskusjon rundt opprettelse av en mistake fare tråd/sticky (var: Mistake/rate fellestråd)

Tråd i 'Testforum' startet av Baldrick, 15. aug 2015.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Tja, det er jo litt av poenget at vi alle bidrar?
     
  2. Blades33

    Blades33 Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    423
    Bonuspoeng:
    63
    Absolutt, og noen er veldig mye flinkere enn andre. Selv er jeg i en jobbsituasjon hvor jeg reiser en god del, men for det meste innenlands. Mine lange reiser er stort sett i privat regi, og går (så langt) utelukkende i Eco. Jeg bruker denne siden til å maksimere mine poeng, for å kunne delta i racet mot høyere nivå, og for å kanskje kunne snappe opp en tur i Biz til en billig penge, eller mot mine hardt oppsparte EB-poeng. Jeg bruker (endel/mye?) tid på å lete etter gode tilbud, men benytter meg svært sjeldent av det jeg finner. Men jeg synes letingen i seg selv er spennende. Poenget mitt er bare at jeg vanskelig kan bidra med å dele et slikt tilbud hvis jeg er ekskludert fra en slik tråd. Da må jeg opprette en *Mistake fare* tråd i det åpne delen av forumet, og vinningen går opp i spinningen?

    Og hvorfor stoppe der? VIP-salgene bør kanskje også begrenses til deler av forumet, slik at SAS ikke endrer det til én link per person? De virkelig gode tilbudene blir revet bort, og prisen går opp raskt. Bør ikke de tipsene være forbeholdt de som bidrar mest? De beste tipsene til gitte flyplasser/hoteller/leiebiler o.l bør kanskje bare komme de som virkelig reiser mye, kanskje disse tipsene bør være forbeholdt de med *G eller høyere?

    ...
     
  3. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Nå som vi har denne forumseksjonen for gode tilbud, ville det vært kjekt om det KUN ble brukt til dette. Det postes en del her som ikke er feilprisinger/latterlig gode tilbud som man også da får varsel på, som er litt irriterende da det genereres e-postvarsel for det og. Eventuelt kunne det ha blitt opprettet et eget forum for videresalg av billetter?
     
    Are and Chrisbgg like this.
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Helt enig.
    Har gått inflasjon i feilaktige poster i det siste her.
     
  5. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det er mye tøysete som blir lagt ut under testforum. Når det er sagt, er det vel et ønske om at gode tilbud blir lagt i underforumet "reisedeals". Ofte er det ikke lett for mannen i gata å se forskjell på ordinære tilbud eller feilpriser, men om det er åpenbare feilpriser kan det vel fortsatt legges inn her. Nå som det er litt mer kapasitet på moderator-fronten kan vi vel bli flinkere til å flytte tråder som ikke har noe under "testforum" å gjøre.
     
    Flight Cancelled and Xflipper like this.

Del denne siden