DnB SAGA

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av yukho, 11. mai 2016.

1. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Virker som de er keen på ha meg som medlem, har sendt meg mail og ringt meg... det ligger nå klar i nettbanken for signering med BankID. Dere som har det, er dere fornøyd?? sånn i korte trekk hva slags fordeler får jeg egentlig?

2. Darkcho

Darkcho Veteran

Likes mottatt:
    3,371
    Bonuspoeng:
    113
    I SAGA? Tja, ikke alt for mye. En "Concierge" service ala det du allerede har med SAS AMEX. Prioritet når du kontakter DNB via mail/chat/tlf. "God rente". Tilbud til events for SAGA kunder, ala Familiedag på Tusenfryd etc.

3. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig fornøyd.. Om du allerede er kunde i DNB er det en no-brainer..

Gode betingelser på mye, herunder livsforsikring, renter på lån osv..

Også får du om ønskelig 20 poeng pr. 100 på SAGA MasterCard for 59,-/mnd. I like it..

4. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    99 per mnd for saga MC ;)
    Ingen bakdeler? Kjør på sier jeg.
    Har 1,9 i rente på lån og kommer alltid først i køen på tlf og chatt :D

5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,509
    Bonuspoeng:
    293
    Det koster jo ingenting å være SAGA kunde ..... (det gjorde det før)
    Og det er bare oppsider dersom du er DNB kunde fra før og har tenkt å fortsette med det ...
    Ved siste rentenedsettelse var det de unge (under 34) og SAGA kundene som fikk dette automatisk ..

6. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Stemmer :oops:

7. stashorizor

stashorizor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    120
    Bonuspoeng:
    43
    Hvis du uansett er dnb kunde er det ingen ulemper. Lavere kurtasje ved aksjehandel er og en fin fordel..

8. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Godt fornøyd, men det ser ut som jeg får en belastning på NOK 2,5 pr transaksjon.
    Kjørte de fleste belastninger på kortet i april og vipps - 7500 EB poeng på konto.
    Begynner å få hode-over vann etter HKG stuntet -190K :)

yukho liker dette
  9. yukho

yukho KISS ARMY

Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Har 1,9% rente fra før, men 20 poeng pr. 100,- på SAGA MasterCard er jo kjekt å ha, på steder som ikke tar Amex Plat. SAGA there is...

10. kristtorp

kristtorp Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    196
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som vet om DNB statusmatcher SAS AMEX Plat med SAGA?

11. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    De har egne krav, over sas amex plat. 1mill inntekt, 2 mill plasserbar formue.. Så tviler på de statusmatcher.. Men kan hjelpe på å vise til sas amex når du spør, siden det er samme bank..

12. Gulfstream

Gulfstream Nytt Medlem

Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    13
    Tidligere var kravet om inntekt/formue publisert på websidene til DNB. Nå ser det ut til å være erstattet med "Ta kontakt for mer informasjon om hvordan du blir SAGA kunde." Kan man anta at det betyr at kriteriene er endret?

13. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    @Gulfstream hmmm.. Det er godt mulig. De slapp meg inn på saga platinum, selv om jeg ikke nådde kravene på papiret, så de er ikke superrigide om man har et bra engasjement med de fra før..

Og skal man gå for noe, bør det være platinum, da kan man hvertfall opte inn på amex platinum(ikke sas) om man ønsker..

14. Bolle

Bolle Senior Advisor

Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Er det mulig å bli Saga Platinum uten å bestille Amex Platinum? Jeg har spurt DNB om dette på chatten, men der mente de at dette ikke var mulig

15. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, det er mulig.. Jeg har platinum visa og mc, men ikke amex.. Synes ikke godene er gode nok.. 5k i året for gullkort på club carlson er liksom ikke bra nok...

C

16. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,161
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har saga platinum og ikke amex plat. Har dog SAS amex plat med det bestille jeg selv en god stund etter jeg ble saga. Du får derimot dnb MC med 250 laken i kreditt automatisk med saga platinum.
    Mulig noe er forandret siden jeg ble saga, men rart om de tvinger et amex med flere tusen i årsavgift på deg?

17. Bolle

Bolle Senior Advisor

Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Takk for raske svar! Da tar jeg kontakt med noen direkte i DNB for å høre om det kan ordnes på andre måter. Jeg ønsker heller ikke å betale 5K for Amex Platinum per i dag

18. BendikHa

BendikHa Globetrotter

Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    Opplevde du å få EB-bonus på Vipps-transaksjoner?

19. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,726
    Bonuspoeng:
    113
    Du skal ikke se bort ifra at den aktuelle agenten ikke var "helt med".. Det vil alltid være en og annen fersking/vikar i systemet som egentlig ikke helt vet forskjellen på Visa/Mastercard/Amex.. ;)

20. Jørgen

Jørgen Livsnyter

Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Tror dette kan stemme. Virker som om man får DNB SAGA Platinum om man får Amex Platinum..

Del denne siden