Dobbel Torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 24. nov 2022.

1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,577
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen alle IF-ere:)
    Trippel, trippel.... Nei vent nå, det var ikke den dagen. Dobbel, dobbel Sas bonus dag;)
    Fra torsdag til søndag og midt i Black Week og Black Friday, luksusfellen neste?

Ha noen strålende shopping-dager alle bonusnisser, husk prisjakt.no :)

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,781
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Her er det hvitt, så langt øyet kan se.
    Regner med at det blir mer grått når jeg nærmer meg sivilisasjonen.
    Det er iallfall meldt sludd/regn og etter hvert varmegrader, så det kan bli gøy på veien i dag! Og i dag må jeg på kontoret, så da kan jeg ikke bli hjemme.

Har ikke planer om å kjøpe noe som helst disse dagene, men kanskje det dukker opp noen julegaveønsker, eller en hotellbestilling eller noe sånt? Man vet aldri.

Dagens sang: (Den hvite)
    Mel: Yellow submarine
    "We all live in a winter wonderland"

Ha en fin dag!

Calling, Points4Fun, jgroneng and 7 others like this.
  3. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,553
    Bonuspoeng:
    183
    Morn!

om noen er på jakt etter å oppdatere støykansellerende øreklokker, så kan jeg tipse om at det nå finnes Bose QC SE. Kjøpte de på tilbud til 2490 hos Elkjøp. Virker som de bare dukket opp på markeder uten noen form for annonsering…
    Men så fikk jeg prisvarsel på QC 45 i natt, de koster 2790 på Elkjøp nå. Vurderer å bruke åpent kjøp og bytte om.

Ellers lite nytt, skal ha hjemmekontor i dag. Blir nok å vises her i ny og ne :)

Ha en flott dag!

Calling, jgroneng, Eddie47 and 7 others like this.
  4. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,132
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen! T-7 til Japan, så tror faktisk jeg hadde fått mer bruk for doble poeng om en uke. De har jo begynt å ta kort der borte også!

Nåja, viktigste er at det blir tur, tross iherdig innsats fra SAS og Lufthansa (og Putin, selvsagt).

Ha en fin dag og ikke la kortet gå for varmt!

5. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,198
    Bonuspoeng:
    183
    Kan bekrefte at det var grått og vått på SoSo i dag tidlig, ihvertfall. Godt å være inne igjen etter trening med ullsokker, presskannekaffe og varmeovn på hjemmekontoret.

Ha en solid en!

Calling, Eddie47, rimitone and 5 others like this.
  6. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,504
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Fikk mala halve stuetaket i går, "gleder" meg til å male resten i dag. Har funnet ut at det er gruinga som er verst- litt kaffe og IF før jeg gyver på.

Vurderer å ta turen ned på bilverkstedet og dra SAS kortet for en reparasjon som ikke er påbegynt ennå.. Har fått en ca pris på 16k, så det blir jo litt poeng av det hvis jeg tar sjansen på å betale på forskudd:confused:

Fintenke..

Ha en reparasjonsfri dag

Calling, jgroneng, Eddie47 and 6 others like this.
  7. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,959
    Bonuspoeng:
    183
    Jobber på hjemmekontoret i dag, gode lysforhold så kan se lagt inn i Burma fra her jeg sitter også fikk jeg ett overraskende besøk av en 30 cm stor Tokay Gecko som falt ned "Klask" på tastaturet og som i en sjokket tilstand løp ned under en sprekk i veggen ved siden av meg. Ble litt problem det der da den trykket send på en mail som ikke var ferdig i fallet, så det forsinket arbeidet en halv time med å fikse det problemet der. Lurer på om hele datasystemer har krasjet før som følge av lignende episoder med en datakoder som programmerer innmaten på ei nettside? Ellers var jo ikke de 20 gradene på 1800 meters høyde på "Ranger station" noe å klage på og Hmong kafee og Thai is er godt det også :)

IMG_20221123_144235-01.jpeg

Last edited: 24. nov 2022
  8. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi fra Oslo

Lite nytt å melde i dag. Skal visst en tur opp til Trondheim og NTNU om 2 uker for å fortelle noen at de ikke kan statistikk, og det er jo alltid kjekt. Utenom det er det særs rolig, før det blir gjensyn med BA og CE via LHR til LIN på nyåret. Forrige gang jeg fløy CE var det dette tullet jeg fikk servert, men i andre tråder er det lovet bot og bedring:

Ha det kjekt, med eller uten tomat og mozzarella

9. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,649
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Nokon må passe på kontoret medan @oleredv er ute og flyr F til BOS.

I går sa madammen at ho har planar kvar helg fram til jul. Det betyr heimeplikter på meg og truleg tid til nokre flyturar på nyåret. På tide å booke den CTen som går ut til nyttår?

Calling, jgroneng, Eddie47 and 8 others like this.
  10. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,781
    Bonuspoeng:
    293
    Nå koster de 2699,- :)

Kjøpte et par til meg selv, så kan de "gamle" QC 35 bli med på kontoret.

11. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Oslo.

Mer snø i dag. Men det får gå.

12. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,662
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra hjemmekontoret.

Dette blir den fjerde uken i år uten jobbreising, og den tredje totalt uten utenlandstur.

Det hele toppes med nok en tur til tannlegen i morgen, 8000 for 1krone. Og de tar ikke noe for for kredittkort. Dårlig deal

13. oleredv

oleredv Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,854
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag frå FCL i München.

Grytidleg opp i dag for å rekke morgonflyet frå BGO til FRA. Sjekka tilfeldigvis flightstatus i appen rett før boarding og der stod dei herlige bokstavane "ASW" og dermed stod det ein trivelig kar med ei Porsche Cayenne og venta når eg kom meg av flyet. Med ein knapp time i FRA blei FCT nedprioritert så det blei eit kjapt besøk i FCL i staden.

No komt trygt på plass i FCT i München og her er det 3,5 time til det er på tide å bevege seg mot gate der Lufthansa stiller med ein A340 som ventar på å frakte @hphp med følge og meg til BOS i F. Tida fram mot boarding skal etter litt jobbing brukast til champagnedrikking, schnitzeleting og forhåpentligvis eit bad (i allefall dusj).

Om eit døgn er det ETA ZUR etter rimelig kjapp snuoperasjon i BOS. Jaja, sånn går no dagane :)

Calling, Flymunda, jgroneng and 7 others like this.
  14. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    God formiddag. Det er ball på skjerm, grått ute og curveendringer i app. Ja også er det litt jobb med alle utfordringene der da.

CUN t-5

Calling and Eddie47 like this.
  15. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,515
    Bonuspoeng:
    293
    Det er kaldt i Nidaros 4-5 grader og sur vind her oppe ved Sverresborg .. men det er godt vær sol og greier, men den går så tidlig ned her oppe i nord …
    Godt det er helg!
    T-4 BGO
    T-8 OSL
    T-13 OSL
    T-67 PTY
    9E9C0E21-C429-48DF-8EDD-C47AE3F9C5C2.jpeg

Calling, Upsaker, holmen and 2 others like this.
  16. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,515
    Bonuspoeng:
    293
    CE… ??

17. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
  18. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    17,987
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra loungen på OSL. Langhelg til Stavanger for å fete seg litt opp før jul. Både på mat og poeng…

Full lounge, eller virker slik da den kunne vært designet bedre med tanke på hvor mange sitteplasser det er kontra hvor mange er i bruk.

19. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra OSL loungen:)
    7E369F3C-60C2-4184-AA1D-1E355CC3A747.jpeg 0B0D540C-3BC0-4573-9498-3D0C349121EA.jpeg 9B58CFE0-A9EC-4CDA-BB35-731DAB1D9C70.jpeg 90B19749-CA22-4447-8B6B-C72F311C6793.jpeg 4C528301-D641-4DEB-91BF-2A367871D5CB.jpeg

Flymunda, Wiolenze, Calling and 5 others like this.
  20. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,888
    Bonuspoeng:
    293

Del denne siden