Hei, Jeg var på en reise nå i august og betalte for hotellet ved booking i januar via Hotels.com. Når jeg nå sjekker Amex-faktura for august, så ser jeg at hotellet har trukket for overnatting igjen. Altså først i januar via Hotels.com når bestillingen ble gjort og nå igjen i august under oppholdet. Hvem skal jeg kontakte for å få penger tilbake? Hotels.com eller Amex?
jeg hadde også en sak med Hotels.com der de hadde trukket dobbel. skrev mail til de og fikk begge beløp tilbakeført omgående.
Samme skjedde meg en gang, det som sikkert har skjedd slik jeg leser det er at den hotellansatte ikke har sett at rommet er betalt og trukket regningen fra kortet ved utsjekk. Jeg merket det heldigvis før jeg forlot hotellet og de ordner opp med engang. Hadde sendt en Mail til hotellet, de ser med engang om rommet er betalt to ganger.
Har nesten opplevd dette også. Betalte på hotels.com. Ved utsjekking sa de beløpet og gjorde klar til betaling. Sa at det allerede var betalt, og de sjekket igjen. Joda, alt betalt og ingen problem. Sjekker alltid mailen/bekreftelsen fra hotels.com før hvert besøk. Der står det tydelig om det er betalt, om noe kommer i tillegg, eller om det betales på hotellet.