Dobbelt trekk hos Hotels.com

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Guden, 12. sept 2017.

  1. Guden

    Guden EB Diamond

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    522
    Bonuspoeng:
    93
    Hei,

    Jeg var på en reise nå i august og betalte for hotellet ved booking i januar via Hotels.com.
    Når jeg nå sjekker Amex-faktura for august, så ser jeg at hotellet har trukket for overnatting igjen.
    Altså først i januar via Hotels.com når bestillingen ble gjort og nå igjen i august under oppholdet.

    Hvem skal jeg kontakte for å få penger tilbake? Hotels.com eller Amex?
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,359
    Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Sjekk med hotels.com først.
     
  3. Guden

    Guden EB Diamond

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    522
    Bonuspoeng:
    93
    Takker Are.
    Tror jeg skal gå igjennom tidligere faktura i tilfelle flere feil.
     
  4. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,685
    Likes mottatt:
    4,663
    Bonuspoeng:
    113
    jeg hadde også en sak med Hotels.com der de hadde trukket dobbel. skrev mail til de og fikk begge beløp tilbakeført omgående.
     
  5. AndreAa

    AndreAa Medlem

    Innlegg:
    129
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Samme skjedde meg en gang, det som sikkert har skjedd slik jeg leser det er at den hotellansatte ikke har sett at rommet er betalt og trukket regningen fra kortet ved utsjekk.

    Jeg merket det heldigvis før jeg forlot hotellet og de ordner opp med engang. Hadde sendt en Mail til hotellet, de ser med engang om rommet er betalt to ganger.
     
  6. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    477
    Likes mottatt:
    1,002
    Bonuspoeng:
    93
    Har nesten opplevd dette også. Betalte på hotels.com. Ved utsjekking sa de beløpet og gjorde klar til betaling. Sa at det allerede var betalt, og de sjekket igjen. Joda, alt betalt og ingen problem.

    Sjekker alltid mailen/bekreftelsen fra hotels.com før hvert besøk. Der står det tydelig om det er betalt, om noe kommer i tillegg, eller om det betales på hotellet.
     

Del denne siden