Jeg fikk en mail om doble poeng til Hamburg forrige uke, så er vel ikke umulig at de har hatt en kampanje til Malaga også. Det viktigste er uansett at du har fått poeng, ikke hvor de kommer fra
Å ja!! Men tenkte jo at SAS kunne få litt "cred" om dette var en bra kampanje de hadde gående for feks EBG/EBD, men.. Kan ikke huske å ha sett noe info om dette noe sted. Husker jeg meldte meg på Hamburg-kampanjen, men har ikke meldt meg på en Malaga-kampanje så vidt jeg husker
Tja.. Kan jo kanskje tenkes siden tydeligvis @Hamburgersmauet også har fått dette på den datoen?! Kom jo samtidig til å tenke på at jeg satt aleine på dette flyet den 14. februar og kan ikke huske å ha gjort noe annet spesielt romantisk når jeg kom hjem sent på kvelden, så denne valentinsdagen gjorde jeg nok et slett inntrykk på fruen
Stod på venteliste og kom ikke med en tidligere flight som ønsket, men tviler sterkt på at det har noe med saken å gjøre. Reiste på Plus og EBG.
Var ikke denne lørdagen en dag man skulle være hjemme med blomster, godt humør og boblevann til sin kjære?
Får man bonuspoeng av SAS på bursdagen sin? Fikk 1000 p som happy birthday, den 14. Febr, men har ikke bursdag da...
Jeg har bursdag 31. desember, og fikk først poengene nå i Februar, 5-6 flyturer etter bursdagen min. Men de kom nå inn på kontoen i hvert fall.
Fikk du mailen fra sas? Du får en Gratulerer med dagen epost det du registrere deg for å få 1000 poeng neste gang du flyr
Apropos Hamburg.... Det er jo flere veier hit, er det doble poeng og hente også via ARN/CPH? Eller gjelder det kun direkteruta OSL - HAM?