Ok, jeg skjønner at jeg må klargjøre litt her: Jeg visste ikke noe særlig om hva dette var før en kompis tipset meg og jeg begynte å sette meg inn i det, blandt annet ved å finne denne siden. Etter det har jeg flydd inn EBD 2 ganger og hanket inn 550.000 poeng. Er jeg godkjent som bonusjeger da?
Hvordan vet du dette? Det finnes jo ingen oversikt over hvor langt på vei man er mot de 100k som skal til for å få statuspoeng.
Mener jeg har hørt det fra blant annet @HaraldOslo at det ikke telte med. Han hadde om jeg ikke tatt feil bikket 100 med en Payr og ikke fått.
Når du ligger på hotellet i København og bare gråter... fordi det er trippel trumf torsdag....I tillegg til det, så du regner ut hvor mange trumf poeng du har gått glipp av
Når du pga en kansellering må fly Norwegian (grøss og gru) OSL-ARN og i etterkant sendte mail til gullmailen og ber om å få ca 800 grunnpoeng som kompensasjon for at sas-flyet var innstilt (fikk et klart nei siden jeg ikke fløy med SAS )
Jeg anbefalte nesten foreldrene mine å endre bookingen på DFDS til STENA for å komme til Norge for å få poeng (mama nektet^^) og skulle ha brukt mitt kredittkort til å betale
Når du får en gul lapp på frontruta fra kommunen og man går fra å være veldig irritert til litt glad for at man har en ny faktura man kan betale med Payr.
Når en spekulerer i hvor lenge, en er nødt til å delta på sommer avslutningen i barnehagen, siden en heller vil dra rett til Sumo Solli den 18.06.19, enn å ankommen når alle har dratt