Er usikker på hvilket forum denne tråden hører hjemme i, men prøver meg her. Jeg lurer på om noen av dere eksperter kan hjelpe en ung rekrutt. Skal fly DY338 fra OSL til BDU i kveld kl 20.45. Men basert på gårdagen og ikke minst dagen i dag forventer jeg forsinkelser. For å kunne planlegge litt forsøker jeg å følge den aktuelle maskinen for å se om det allerede er forsinkelser. Jeg tror at den samme maskinen flyr følgende ruter: DY338 OSL-BDU kl 20.45 DY417 AES-OSL kl 19.20 DY414 OSL-AES kl 17.55 DY363 EVE-OSL kl 15.40 DY362 OSL-EVE kl 13.25 Kan dette stemme og er det en enkel måte å finne ut dette på? Rekrutt
Forsøk på flyprat. Flere med tilgang til systemene frekventerer flyprat. Eventuelt kan du forsøke på twitter-feeden til Norwegian.
Jeg har tilgang til systemene og som du allerede har funnet ut blir det DYB på deg, med en bitte liten forsinkelse
Tusen takk for hjelpen alle sammen! Det setter jeg pris på! Da skjønner jeg det slik at det altså ikke er noen måte for oss dødelige å finne denne informasjonen. Sitter forøvrig på flyet nå. Boarding completed, men venter på fuel truck. Rekrutt Trygt plassert i 1a med en redningshund i nabosetet!
Før i tiden hadde Norwegian informasjon på siden sin, som WF hadde på sin side. Alt er nå vekke dessverre. Antar at det har med sikkerhetsgrunner å gjøre..