De har alltid svart meg - både som EBG og EBD - at slik må ordnes via telefon og at de selv bare kan ordne forhold "vedrørende Eurobonus". Hvis bestilling av bonusreise og beslektede tiltak som legge til barn/avbestille bonusbilletter ikke er Eurobonus-anliggende, så vet ikke jeg, men akkurat den kampen overlater jeg til Don Quixote.
Hmm ok.. Jeg har fått bestilt bonusreise over mail, diktert flights og personer. Må kun ringe inn for å bekrefte betaling. Har fått lagt til infant og betalt med kortet som ble lagt inn på betalingen for reisen i seg selv. Dette er alt gjort av samme person ifg. signaturen. Første gang i desember i fjor.
Sender du til den norske eller danske mailen? Den danske kan alltid ordne, mens den norske svarer at dette må gjøres over tlf
Har jeg også gjort, med suksess, inntil nylig. Men det sirkuset som en navneendring har avstedkommet er helt latterlig. Jeg har en stedatter som har et ganske langt navn med litt norske bokstaver, og det takla ikke systemet til SAS, så når bestillingen var gjennomført, så var resultatet mildt sagt ugjenkjennelig. Tok kontakt via diamantmailen på dk, og etter mye om og men, så ble det rettet, men fortsatt en bokstav feil i fornavnet. Denne bokstaven er de veldig lite interessert i å rette på, gjentatte henvendelser resulterer bare i svada om at det er jo lenge til dere skal reise (desember). Smått forbanna tok jeg like godt kontakt i serviceskranken på Gardermoen nå sist helg, og jammen er det samme attityden der. Så nå spekulerer jeg virkelig, er det så inni granskauen vanskelig å rette på et navn i SAS' bookingsystem at de ansatte frykter det som pesten og helst ikke vil røre det med mindre det står om liv og død?