EB-poeng hos Elkjøp

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av awt, 18. mars 2017.

1. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg kjøpte Canal Digital abonnement på kona i dag da vi allerede har et abonnement på meg:D 30.000 Eurobonuspoeng

2. grisefod

grisefod Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Samme for mig. Skrev og fik pengene tilbage dagen efter. Husk når du skriver også at komplett er billigere (599) så jeg fik 109 kr tilbage. :D

RoadKing liker dette
  3. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,883
    Bonuspoeng:
    293
    Endte med å avbestille pakka pga at jeg hadde glemt å legge på eb nummeret, når jeg kommenterte til online hjelpen at det var i overkant å ta betalt for frakt som faktisk ikke eksisterte, så sa de seg enig og at jeg kunne bestille på telefon for å slippe den. Ble satt over til salgsavdelinga, og lærte at jeg aldri mer skal klage på 05400, for jeg satt i telefonen til jeg ble grå, utviklet podagra og det som værre er, før jeg til slutt la på. I ren irritasjon valgte jeg å foreløpig ikke gjøre mer med det der og da, men tok en sigar og gikk ut og pusset sykkelen i terapi.
    Da roen atter hadde senket seg, så var klokken over 18, og løpet kjørt. Jaja, det kommer vel flere anledninger.

Takk for svar alle dere som svarte.

Ursa liker dette
  4. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,966
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det gjelder faktisk en hel uke til.

RoadKing liker dette
  5. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg var på Elkjøp i går og de sa at prisgarantien ikke gjaldt hvis man kjøpte produkter med Eurobonuspoeng. Jeg kunne få Office med prisgaranti men da fikk jeg ikke Eurobonuspoeng. Så de som har fått begge deler har vel bare vært heldige

6. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg utfordret Elkjøp på det, og sa at jeg ikke klarte å se noe sted at det stod at prisgaranti ekskluderte kampanjer. De var enige, og sendte over poengene igjen (etter at jeg hadde sagt at jeg heller ville ha prismatchen enn poengene).

7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    Men har du allerede fått poengene?

8. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,883
    Bonuspoeng:
    293
    Hah! Jeg trodde det gikk ut i går. Knall :)

9. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    Oops, sorry. Nei, poengene har ikke kommet - men fikk en faktura fra de hvor de ryddet opp i alt (krediterte det opprinnelige kjøpet, la det inn på nytt, la inn prismatch og til slutt 10.000 Eurobonus-poeng), så regner med at alt er i boks.

holmen liker dette
  10. grisefod

grisefod Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg havde af en eller anden dum grund ikke fået skrevet mit EB Nummer da jeg bestilte. Så sendte en mail hvor jeg bad dem om at refundere fragt, prisforskel samt sætte mit nummer ind så jeg kunne få EB point. Alt blev klaret indenfor 24 timer. Meget fornøjet. :cool::D

RoadKing liker dette
  11. cothom

cothom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    561
    Bonuspoeng:
    93
    Hvor finner man den dealen?

12. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,833
    Bonuspoeng:
    183
    Står i kundeavisa.
    2017-04-09 18.58.50.jpg 2017-04-09 18.58.26.jpg 2017-04-09 18.58.10.jpg 2017-04-09 18.57.50.jpg

13. Elo

Elo Snuteflyger

Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
  14. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, behøver ikke kjøpe TV:) Jeg betaler da ca 540 kroner for 30.000 Eurobonus:D

Thomas123 liker dette
  15. seppma

seppma Reiseglad

Likes mottatt:
    114
    Bonuspoeng:
    43
    Hvordan fikk du priset til kr 540.-, må ma ikke ta heårs abb. Som den rimligaste koster ca. 2200.-?

16. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,833
    Bonuspoeng:
    183
    30.000 poeng for kr 2200 er vel uansett omtrent same verdi som Trumf.
    Det er vel då slik at ein kan nytte seg av dette tilbodet og evt berre la det støve ned i eit hjørne?

Fredrik81 liker dette
  17. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har allerede CD abonnement med binding frem til oktober. Da sier jeg opp dette abonnementet. Avtalen jeg inngikk på lørdag har de 4 første månedene gratis. Da må jeg da betale for 2 måneder som er ca 540 kr. I tillegg fikk jeg en ny dekoder med på kjøpet.

Insomnia4u liker dette
  18. heanwi

heanwi Nytt Medlem

Likes mottatt:
    31
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg fikk akkurat beskjed på chatten at man måtte kjøpe TV i tillegg for å få bonusen :confused:

19. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Den nye avtalen er vel helt uavhengig av andre avtaler man har fra før. Eller er jeg helt sprø? Eks kjøper noe hos Elkjøp 6 måneder senere kjører de ta to betal for en av samme produktet. Tar derfor med meg den som er gratis til disken og sier at denne er gratis å går ut. Er ikke det feil :)
    Her i huset er vi meget fornøyd med CD og føler meg litt retro med parabol og linjer-TV titting. Billigere ble det også. Får endel fotball med den nye pakken, så har kuttet Viaplay sport, så selv med fullpris ser det ut til at vi sparer ca 300kr i måneden, men det er selvfølgelig ikke helt det samme produktet så ikke like lett å sammenligne. Uansett 30 000 poeng i kassen og den besparelse på over 3000kr i året kan man leve med.
    PS jeg kjøpte TV.

20. afirm

afirm Veteran Moderator

Likes mottatt:
    5,833
    Bonuspoeng:
    183
    Stoppa innom Elkjøp idag for å sjekke paraboltilbodet.
    Det var ingen krav om at du kjøpte TV. Du får 30.000 poeng for kr 2200 (forutsatt billegaste pakke). Eg slo til! No må eg berre sjekke med huseigar om eg får lov til å setje opp ein parabol.

Super verdi dersom ein får nytta parabolen, grei verdi dersom ein ikkje får nytta den.

20170412_132636.jpg

Last edited: 12. april 2017
    Fredrik81, RemiWM and TravelManBiz like this.

Del denne siden