Kan sveise de diskene sammen og selge det som samtidskunst med tittelen "Litt Satt E Litt"...synd man ikke kan få eurobonuspoeng for dårlig humor..
Det må da gå an å selge de greiene for en slikk? Noen vil kanskje ha ekstra på hytta uten å tegne nytt abo?
Det eneste man ikke får sett via web eller Apple TV er TV 2 livstil/sport i ukes-arkivet. Også C More leiefilm må man bruke separat app, og filmene dukker ikke alltid opp. Så laptop må kobles til projector eller tv. Men ellers funker det helt ok, så en bonus er faktisk at en får brukt det uten antenne og dekoder. Dvs for oss som bare handlet en av dem da
Så jeg kan bruke dette abonnementet via Apple tv og internet? Hmmm, da ble det jo plutselig anvendelig...
Du får " glede" deg over litt doubble dipping på miljøsvinfronten. Først utstyr som aldri blir brukt og så flytur for poengene.
Var det som tippet meg over streken. Klarte ikke å forsvare å sitte med et ubrukelig abonnement. Fungerer veldig fint det her altså. Men, for å få alle kanaler fritt i 4 mnd, må man egentlig ha tegnet dette hos selger ved kontraktsinngåelse. Jeg oppdaget dette samme dagen som abonnementet startet, så fikk kranglet meg til endring hos kundeservice. Er du f.eks innenfor de første 14 dagene av kjøpet kan du jo lufte idéen om å kansellere kjøpet, og se om de blir mer medgjørlige. Tomme trusler fra oss poengjunkies, men det vet jo ikke de
Problemet er at hvis du vil ha en ekstra på hytta så er det bare å ringe Canal Digital så får du en boks til ..... så verdien er dermed null