Fikk poengene i går (kjøpt via nett 20.03). Det vil også si at han som kjøpte kaffemaskinen min via Finn.no ikke har levert den tilbake...
Da var 50 000poeng på konto. Har gjort tre kjøp 50k, 20k og 7k skjer. Så da gjenstår kun de to siste kjøpene.
Fikk kvittering på mail i kveld for et kjøp et par uker tilbake- office 365. 1000(?) poeng. Nettsidene sa vel 5000 eller tar jeg feil? Rettelse: undertegnede leste kun 1000 poeng, ser det står antall 5 litt lenger bort så da var jeg nok litt rask på avtrekkeren
Komplett har tilbud på Office til 199,- igjen, dersom det var noen som ikke rakk å få prismatchet sist Det er vel fortsatt ikke for sent, om det er mindre enn 30 dager siden kjøp Også link; https://www.komplett.no/product/892...rapplikasjoner/microsoft-office-365-personal#
20 000 til i dag og bare 7000 som gjenstår, men dette kjøpet kom mot slutten så får nok ikke disse før om to uker.
Snakket med elkjøp i dag. Et av mine kjøp som ble gjort 20/3 ble ikke registrert før 18/4, så man må være tålmodig. Det virker som de har ganske grei kontroll.
Ringte du dem? Jeg har en fornemmelse av at Office-pakken jeg kjøpte, og fikk refundert prisforskjellen på, ikke gir meg poeng. Må derfor ta en prat med dem. Jeg hadde også et kjøp i nettbutikken hvor ett av produktene ikke kom opp med poeng på kvitteringen, selv om det sto at det skulle gi poeng. Tok screenshot av pris og poeng, så det burde være grei skuring.
Ble oppringt av Elkjøp Ullevål mandag formiddag etter kjøp på Lørdag. Den ansatte ville dobbeltsjekke eurobonus nr fordi de så på handelen min at det ikke var riktig registrert i deres interne system. Så det virket som det var noe kontroll ja. Det var siste handelsdag for kampanjen i påsken, så jeg må nok vente litt ja.
Jeg fikk en ny kvittering i e-mailen på mine to kjøp 15.04. nå for to dager siden. Vet ikke hvorfor? Det stod det samme som i de kvitteringene jeg fikk rett etter kjøp. Kjøpte bose qc35, og kom på kampanje på komplett i forrige uke, fikk igjen 500. kjøpte Office til 648 online, og i dag var kampanje på komplett. så fikk igjen 450 kroner. ikke verst få 5000 poeng for 200 kroner
Da har jeg vært på chat'en med Philip på kundeservice hos Elkjøp, veldig hjelpsom kar. Canal Digital har ikke sendt meg noe som helst etter bestilling av abonnement, så jeg måtte ta kontakt for å finne ut av hva som skjer. Han har sendt saken videre til lokal butikk. Satser på at det ordner seg relativt raskt. Så måtte jeg få oppdatert et kjøp jeg gjorde på nett, da ett av produktene ikke kom opp med EB-poeng på kvitteringen. Det rettet han opp kjapt, og jeg fikk ny kvittering med riktige poeng. Så spurte jeg om Office, da jeg har fått refundert 450 kr pga prisgaranti opp i mot Komplett.no. Han sa at man ikke fikk begge deler, pga verdien av EB-poengene.. (Så sa han at jeg hadde fått poengene likevel, så jeg skal ikke klage) Han sa de har MYE å gjøre med Eurobonus nå, men han tok seg god tid og ryddet opp i alt jeg spurte om.
Jeg trodde de hadde mistet meg, og tenkte ikke så hardt på det, for jeg hadde litt dårlig magefølelse på dette i utgangspunktet, og når ingen kroner var trukket så... Men jammen kom det ikke en mail i går. Jeg kjøpte CD 14/04.
Jeg kjøpte CD 15/4, og har ikke hørt noe som helst. Andre har fått mail ganske kjapt, så vidt jeg har skjønt? Det er jo ikke trukket noen penger noe sted, så det har ikke kostet meg noe ennå, men jeg vil jo gjerne ha poengene
Vi får dem vel. Var det ikke snakk om en måned? Burde få office365 snart da. Morsomt, mens jeg skrev dette tikka det inn sms om pakke på vei fra CD.