Men hvor er det blitt av Eurobonus tilbudene hos Elkjøp? Trodde det skulle komme nye hver uke? Finner ingenting og er vell en stund siden sist.
Har det tikka inn noe poeng for deg nå? Jeg kjøpte på samme dato, men ikke sett eller hørt noe. Den obligatoriske ventemåneden er vel forbi nå.
Sannelig. Jeg og kjøpte 15 april og har ikke fått for den, ei heller Office pakka jeg kjøpte. Må vel ta kontakt med Elkjøp. Det er dette jeg hater med disse greiene, det blir så j'vla mye styr å få det man skal ha.
Sjekket med dem nå. De sa 30-40 dager. Og det er vel strengt tatt innenfor da, ettersom jeg kjøpte EB pakka 15/4. Men Office pakka ble kjøpt ei uke tidligere og burde vært der. Vi får se til neste uke. 35000 ekstra poeng er slett ikke dumt å ha
Jeg har ikke fått noe for CD-pakka ennå, men venter litt før jeg tar kontakt. Men jeg handlet flere ting en og to uker før, og det har jeg ikke fått for. Som @RoadKing sier, det er mye mas for å få de poengene man skal ha... Jeg har laget en oversikt over hvor mye poeng jeg skal ha, og når jeg handlet. Tipper jeg skriver en samlet "klage" om jeg ikke har fått alt 40 dager etter siste kjøp. Det var noe rot med bestilling av CD på meg, så kjøpet ble muligens ikke registrert før i starten av mai. Må derfor avvente til uti juni..
Nå har jeg snart fått alle poengene, faktisk.. Alle mine poeng har kommet 1 måned +1 dag etter kjøp. Et par kjøp har jeg kontaktet Elkjøp om, og fått ny kvittering. Da har kjøpsdato blitt flyttet, og poengene har kommet 1 måned + 1 dag etter ny dato. Jeg mangler poeng for ett kjøp, med ny dato 3. Mai, så da er det noen dager igjen til klagen sendes. Kjøpte Office-pakken og fikk tilbake penger på prisgaranti. Det mener Elkjøp stormarked jeg ikke skal få poeng for. Sto det noe i vilkårene om at man måtte velge mellom prisgaranti og poeng? Og er det noen som har fått poeng OG prisgaranti?
Eg fekk poeng og prisgaranti på to Sony headset. Eg tok det via melding til kundeservice på Facebook.
Jeg fikk også begge deler på et headset. Chatten fikset fint opp for meg, sa til butikken at jeg ville ha poengene og tok differansen med chat. Ligger vel opptil flere screenshots baki her hvor de bekrefter at man ikke trenger å velge.
Da har jeg fått både 30000 (Canal Digital) og 5000 (Office 365). Men... Det jeg savner sterkt med disse innskuddene, som blir enda viktigere nå som det tydeligvis registreres av 3dje part (Loyalty ett eller annet), er en referanse så man kan ha oversikt over hva som er hva.
Det er jeg helt enig i.. Umulig å vite hva som er kommet inn, særlig når man har flere kjøp på forskjellige dager. Jeg har nå et regneark med det fra Elkjøp, men det blir for dumt om alle EB-medlemmer må holde oversikten selv. Det første kjøpet er kommet inn med poeng merket Elkjøp, men det som er kommet etter migreringen er bare merket Loyalty et eller annet.
Jeg kjøpte officepakka over nettet. Da jeg for noen dager siden etterlyste poengene fikk jeg beskjed om at kun officepakke kjøpt i butikk ga poeng. Noen som har opplevd det samme?
Jeg har fått poeng for office kjøpt i nettbutikken, noe den også tydelig var merket med. Har også fått poeng etter å ha brukt prisgarantien på office, helt uten diskusjon...
Samme her, kjøpt Office-pakke i nettbutikken, brukt prisgarantien og fått poeng. Er det noen som har fått poeng for flere pakker?
Nå var jeg på chattemedium med Elkjøp, og selvfølgelig skulle jeg få poengene mine... Så set ordnet seg
Jeg venter fortsatt på ene 5000 poeng bolken fra elkjøp kampanjen. Vært i kontakt med de flere ganger siden midten av mai. Opprettet sak 2 ganger med hjelp fra chatten. Men ingen svar. Nå kommer jeg ikke inn lenger på chatten. Telefon sier de ikke kan hjelpe meg. Mail svarer de ikke på lenger.... noen tips?