EB-poeng hos Elkjøp

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av awt, 18. mars 2017.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,791
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ser tidligere i tråden at jeg var ganske optimistisk.
    Mangler 2x 5000 poeng for to forskjellige kjøp.
    Tok kontakt på chat, han jeg snakket med mente at jeg måtte ta kontakt med SAS. Da jeg sa at det var Elkjøp jeg hadde snakket med tidligere, la han ut en lenke til artikkelen om kampanjen på IF.no Jeg spurte hva jeg skulle se etter der, han sa at jeg måtte legge inn eb-nr ved kjøp. Informerte han om at dette visste jeg, kjøpene var gjort for to og tre måneder siden, jeg ville bare ha poengene mine.
    Da sa han bare "kan ikke hjelpe deg, ring kundeservice", og avsluttet chat'en.

    Så jeg ringte kundeservice. Han skjønte ikke hva det dreiet seg om, kjente visst ikke til kampanjen. Til slutt sa han at det skulle være ordnet, etter at han snakket med noen andre på kundeservice.
    Nå har det gått en uke, jeg har ennå ikke fått poengene.

    Det er snakk om 10k poeng, så jeg har ikke tenkt til å gi opp helt ennå. Noen som har noen tips?
     
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Høres merkelig ut. De jeg snakket med på telefon hadde full kontroll på dette for et par måneder siden.
     
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,791
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    De hadde det da jeg snakket med dem for et par måneder siden også, men nå var det bare tull. Må prøve å ringe dem på nytt, agent-rulett :p
     
  4. TOSflyer

    TOSflyer EBD

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg endte opp med 5000 poeng mer enn jeg skulle hatt, så helt kontroll har de nok ikke. Har ikke tenkt å bruke så veldig mye energi på å klage da...
     
  5. Frankk

    Frankk Medlem

    Innlegg:
    53
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Jeg ringer de imorgen, så får vi se hva som kommer ut av det. Har mailsvar og chatlogg fra 20 mai der de skrev jeg skulle få 5000 poeng til. Bare så irriterende å drive på sånn her
     
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,791
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    Da har jeg vært i kontakt med Elkjøp nok en gang.
    På chat var det lite hjelp å få. Han skjønte ikke så mye, ba meg sende mail.
    Har sendt mail, men har egentlig ikke så mye håp om å få svar med det første. Venter noen dager, så må jeg vel ringe dem også. Begynner å bli litt irritert på at de ikke klarer å fikse dette..
     
    Shyneno liker dette
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Merkelig, jeg fikk det fort og greit, men jeg måtte lete bakover i historikken for å finne det.
    SAS burde la en sortere lista på når poeng er innmeldt og, for med tilbakedateringen av poeng på registreringer som dukker opp lenge etterpå blir det vanskelig å holde oversikt.
     
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,791
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    Det burde vel være mulig å skrive hva man har fått poeng for også? Når man får poeng for feks. DN står det akkurat det. Hvorfor kan det ikke stå "Elkjøp, Samsung 55" TV: 10.000 basic poeng"?

    Har nå faktisk fått svar på mailen min allerede! Dette gikk raskere enn forventet. Men.. Hun sier bare takk for mail, jeg skal sende videre til de som jobber med Eurobonus. Men jeg er et lite skritt nærmere! :)
     
    RoadKing liker dette
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Enig. En beskrivelse hadde hjulpet mye. Et paradoks når man tenker på hvor mye dokumentasjon vi må ha for å etterregistrere manglende poeng.
     
    holmen liker dette
  10. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,791
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    Føljetongen om de manglende poengene fra Elkjøp fortsetter. Jeg ser over her at jeg var optimistisk i juni, det skulle jeg ikke vært..

    Har purret på svar ca en gang i uken, da jeg ikke fikk svar i det hele tatt. I dag fikk jeg svar.
    De sier beklager og alt sånt, men at de ikke får kontakt med SAS, og derfor ikke får hjulpet meg noe mer. Jeg har nå fått tilbud om verdikupong hos Elkjøp som plaster på såret. De sier ikke noe om beløp. Tror jeg tolker dette til at de har gitt opp.
    De er tydelige på at samarbeidet med SAS ikke fungerer, og at det er der problemet ligger.

    Jeg sendte sporenstreks en mail til diamant-mailen, og nå venter jeg i spenning på svar derfra.

    Fortsettelse følger!
     
  11. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Det ser vel ut som dette er aller siste gang sist vi får se (SAS+Eljkjøp) igjen..
    og på et vis er det likevel greit
     
  12. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,791
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    De var i alle fall litt dårlig forberedt på dette, man kan jo håpe de lærer av dette, og har bedre systemer ved neste anledning.
     
    hifiman liker dette
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,791
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    Fortsettelse på føljetongen om de manglende poengene.

    Da har jeg fått svar fra Diamant-mailen. To ganger. (De sier i det automatiske svaret at de skal svare så fort som mulig, helst innen samme dag. Yeah right..)

    Første gangen sa de at problemet ligger hos Elkjøp, og jeg må ta kontakt med dem.... Ja, for det fungerer jo så bra.
    De fikk en relativt sur tilbakemelding fra meg med hele historikken.

    Så fikk jeg et ganske kjapt svar om at jeg kunne sende kvitteringene det var snakk om til dem, også skulle de se på det. De kvitteringene klarte jeg ikke å finne, selvfølgelig. MEN, jeg kom på at Elkjøp har jo alt lagret hos seg, så jeg tok en "kjapp" chat med Elkjøp, og fikk dem til å sende meg kvitteringene på mail. De kom sporenstreks, og de er nå oversendt diamant-mailen. Så nå er det bare å vente i spenning. (igjen..)
     
    Chrisbgg, RemiWM and RoadKing like this.
  14. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Da bør det løse seg, for der fremkommer jo det også hvor mange poeng du skal få!

    C
     
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,791
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    Det er det jeg håper på :cool:
     
    Chrisbgg liker dette
  16. chipcampden

    chipcampden Aktivt Medlem

    Innlegg:
    320
    Likes mottatt:
    517
    Bonuspoeng:
    93
    Har du fått poengene dine? Jeg mangler fremdeles 5000 poeng for ett av produktene jeg kjøpte i kampanjeperioden i april. Etter utallige henvendelser skjer det ingen ting hos Elkjøp, de kommer bare med den ene håpløse bortforklaringen etter den andre. Jeg gir meg imidlertid ikke.

    Not impressed!
     
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,791
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    Har ikke fått ennå, men sas er på saken.. visstnok..
     
  18. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Syns det er på tide at Elkjøp kjører en ny runde med poeng snart nå...
     
  19. Anton80

    Anton80 Senior Medlem

    Innlegg:
    712
    Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Ja om man faktisk får poengene er det jo meget bra!o_O
     
  20. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tipper at Elkjøp vil forsikre seg om at det ikke blir tilsvarende rot en gang til hvis de i det hele tatt vurderer å kjøre tilsvarende kampanje igjen.
     

Del denne siden