Breaking news!! Diamant-mailen sendte saken min videre til Loyal Solutions, som drifter dette for EB. Jeg fikk en veldig hyggelig mail fra "director of operations", med beskjed om å sende kvitteringene på nytt, for de hadde ikke kommet med i videresendingen. Det gjorde jeg, og i dag fikk jeg mail om at poengene kommer! Jeg har fått det svart på hvitt at kjøpet er verifisert, og at poengene kommer innen 31 dager, "pga teknikken". Og hun garanterer dette, da hun har personlig tatt hånd om saken. Og hvis jeg ikke har poengene om 31 dager, skal jeg sende mail direkte til henne. Jeg fikk også beskjed om at dersom det er problemer med kjøp i butikk, ta kontakt på https://eurobonus.shopping/service/. Nå håper jeg virkelig at siste kapittel er skrevet i denne saken!
Jeg mangler også mine poeng, 5000. Er det noen måte å komme i kontakt med disse menneskene på? Elkjøp svarer meg ikke lenger....
Jeg har nå fått svar. Elkjøp har også vært kontaktet. God hjelp av loyal support så skal visstnok mine 5000 resterende poeng overføres iløpet av 3 dager! Får håpe det skjer
ingen bonuspoen enda, sjekka mail og der står jo såklart 3 uger... det var det danske språk som lurte meg trill rundt.... kamelåså
(Gidder ikke lage en ny tråd på det da det passer relativt godt inn her) Siste nyhetsmail fra SAS viser følgende tilbud som kan være en spesielt god deal dersom du er på utkikk etter ny TV. Slik jeg tolker teksten er det her gode muligheter for trippeldipping.. Eksempel: The Frame 65" koster 27.990 som gir: 30.000 poeng 8397 poeng (30 poeng per 100 lapp) 4198 poeng (15 poeng per 100 lapp med Mastercard) = 42595 poeng. https://shop.samsung.com/no/
Hvem vil vel ikke ha et nytt kunstverk i stua som blir til en TV når man trenger en liten pause fra kunsten?
Spurte, fikk blankt nei. Jeg har en lang vei å gå for å få hun til å forstå denne galskapen. Kanskje når vi sitter på Biz/F med et glass champagne på vei til Karibien betalt med EB CT?
Rent teknisk så er vel The Frame 65" ikke veldig mye TV for pengene, men konseptet er jo artig. Tipper at denne vil gå for under 20K om ikke så lenge, så det er kanskje bedre å vente litt, deretter kjøpe Taco på Spar det man sparer? Så har man noe å spise til gullrekka (10000x0,5x13,8 blir vel nesten 70.000 poeng. Pluss en helsikes mye taco).
30.000 poeng for 43" The Frame til 13.990 kr. virker som en bedre deal! 32.098 poeng ved betaling med MC Premium.
Med den TVen må du for all del ikke spørre frua.. Du må ta henne med i en butikk som har den, og la henne få se. Er ikke akkurat en normal TV, denne appellerer mye mer til de som bryr seg om hvordan stua ser ut