Jeg hadde aldri fått meg til å gjort noe slikt, så ingen fare for at jeg kommer til å teste ut den "teorien". Liker bare å tenke litt høyt på hva som kan være mulig og ikke.
Sakset fra elkjøp.no: Vær oppmerksom på at poengene ikke kommer før etter 31 dager, fordi vi tilbyr alle kunder åpent kjøp i 30 dager. Returnerer du en vare med EuroBonus-poeng, blir dine poeng automatisk trukket fra ditt EuroBonus-kort. Poengene kan ikke byttes i kontanter eller trekkes fra som rabatt.
Elkjøp skal ha ein konkurranse frå kl 17.15 https://www.elkjop.no/saslive Gjett hvor produktene tar deg og vinn reise! Akkurat nå har vi SAS EuroBonus-poeng på kampanjeprodukter. Det betyr at våre produkter tar deg et sted i verden. Klokken 17.15 den 20. mars kan du gjette hvor de tar deg i vår live-stream på Facebook - og vinne en reise! Slik skjer det Vi viser noen produkter i en live-sending og underveis kommer vi til å presentere noen ulike ledetråder. Alle får lov å gjette i kommentarfeltet, men det gjelder å holde hodet kaldt! Gjetter du feil reisemål er du ute av konkurransen. Om det derimot skulle bli du som gjetter riktig først, vinner du en reise for to tur/retur London. Lykke til!
Hvor stort er bruktmarkedet her da? Ser noen har startet. https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=92813469 K
Jeg tipper poeng til pris-ratioen bestemmes av hvor god fortjeneste de har på produktene, derfor ting fra Apple gir lite poeng per krone.
Sønn(10) sikret seg et Garmin armbåndsur med aktivitets-teller etc. ..... far sikret seg 5000 eb-poeng. Litt nedtur at jeg ikke kunne betale med amex. (Elkjøp i Horten). /koffert.
Ser de gir 5000 poeng på noen utvalgte Webergriller. Synd det bare er på Genesis-serien og ikke Spirit, for da hadde det blitt handel.
De av oss som fremdeles mottar reklame får Elkjøps tilbudsblad stadig vekk. I siste utgave (18-25.03) fant jeg noen "Eurobonus" produkt som jeg mener ikke var å finne på Elkjøps web. Mulig jeg har oversett det, men ha'kke tid til å sjekke. Så i farten noen mobiler og så denne da: Kr 649 for 5000 poeng lar seg høre! Det står på kjøpskvitteringen min 5 enheter á 1000 poeng, så det er ikke en skriveleif. Dette tilbudet finner du øverst til høyre på side 9, og merk kun 1 per kunde. Jeg har også scannet inn "kortet" du mottar (til venstre for annonsen) så dere kan se hvilken variant av Office en mottar. NB! Det er kun 1 bruker - 1 års abonnement. Har du nylig fornyet abonnementet kan du bruke denne til neste år ifølge betjeningen på Elkjøp Forus (Stavanger). Løp og kjøp? Mvh Cox
Takk for tips! Min lærerfrue klarer aldri å venne seg til å bruke Pages etc. på Mac´en så da burde dette være en fin løsning. Men er dette tilbudet kun i butikk?
Var nettopp på chat med Elkjøp kundeservice. Det står flere Eurobonustilbud i kundeavisen som ikke ligger i nettbutikken. Hun skulle sjekke det opp, og så ville nettbutikken bli oppdatert dersom dette var en feil...
Hmmm. Det er et bra tilbud for dem som bare trenger ett enbruker-abonnement. Det koster vel bare et par hundrelapper mer for et 5-bruker-abonnement, så for min familie blir det litt snaut, men tilbudet er godt når det følger med 5000 poeng.
https://www.elkjop.no/product/hjem-...K/nespresso-citiz-milk-kapselmaskin-d122-sort 7000 poeng for denne er ikke verst
En kompis sendte meg bilde av Elkjøp annonse for en værsting av en laptop, som de skulle ha 88895 (jepp) for, da fikk du 200000 poeng. Løp å kjøp