EB-poeng hos Elkjøp

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av awt, 18. mars 2017.

1. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
    Det er bare å holde seg unna Elkjøp Ullevål enn så lenge, der var det ingen som visste hvordan de skulle seg forholde seg til kampanjen. Prøvde til og med å la meg gå uten å gi fra meg EB-nummeret. Da var det deilig å dra videre til Lørenskog hvor de hadde full kontroll.

RemiWM, FastLane and Fredrik81 like this.
  2. Thomas123

Thomas123 Senior Medlem

Likes mottatt:
    494
    Bonuspoeng:
    63
    MadsVaHa, Xflipper and Travellingalf like this.
  3. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Sweet. Ser på førstesiden at man får 30 000poeng med TV om man tar canal digital parabol til minstepris ca 2211kr for et år.
    20 000poeng for 2211kr

4. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Grei den, kan jo kjøpe noen å gi vekk i gave.

5. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,931
    Bonuspoeng:
    183
    Hmmm, har kjøpt en terminalskjerm (som jeg trengte) som ga 5000 poeng. Håper de kommer opp med tilbud på en rimelig stasjonær PC (som jeg også trenger) neste uke. Var seff fristet til kaffemaskin, men en liten beregning på hva det koster pr kopp gjør meg tilbøyelig til heller å kjøpe samme antall poeng direkte.

TElg78 liker dette
  6. TomF66

TomF66 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,322
    Bonuspoeng:
    113
    hmm... da vet vi at Elkjop tar seg betalt ca. 1 kr. pr. 10 poeng fra leverandørene da. Siden Canal Digital ellers gir deg 3000,- i redusert pris på en TV hos Elkjop hvis du tegner abo.

7. TOSflyer

TOSflyer EBD

Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    Et lite tips:
    Denne kapselmaskinen koster 2995,- og gir 10.000 Eurobonuspoeng: https://www.elkjop.no/product/hjem-...D85GREY/nespresso-expert-kapselmaskin-d85grey

Tilsvarende maskin selges for 2290,- på whiteaway.no

Kontaktet Elkjøp kundeservice på chat, og fikk refundert mellomlegget etter deres prisgaranti. Eurobonuspoengene ble ikke endret. Da jeg spurte om det samme i fysisk butikk fikk jeg beskjed om at jeg måtte velge; enten prisreduksjon eller Eurobonus :rolleyes:

milehigh and Ursa like this.
  8. knutfin

knutfin Medlem

Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Finner ikke denne. Har du link?

9. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Det stemmer nok det. Jeg har brukt 40 000poeng på oppgradering det siste halvåret som hadde kostet meg 8000kr. Nå fikk jeg disse poengene tilbake ved å betale 9995kr. ( kjøpte 10 000 poeng av en kollega for 1000kr og TV kostet 8995kr i dag morges)
    Kjerringa betaler i dag. 229kr for å ha tv2, det blir en netto besparelse på 600kr neste 12mnd ved å ta denne løsningen kontra den vi har kjørt de siste 12. Fikk også 2600poeng på Amex, så TV kostet under 1500kr med bruksverdien poengene har for meg.

Last edited: 22. mars 2017
    RemiWM liker dette
  10. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Står øverst på fremsiden og side 19 tror jeg av tilbudsavisen. Tilbudet får man kun i butikk.

knutfin liker dette
  11. knutfin

knutfin Medlem

Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, nå fant jeg det. Trodde det var på selve nettsiden, sjø.

Fredrik81 liker dette
  12. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Var så sykt gira at jeg glemte helt å presisere at det var i tilbudsavisen :)

13. Salvador

Salvador Medlem

Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Er det slik at noen av disse tilbudene må man fysisk møte opp på Elkjøp for å få? F.eks. Officepakken trenger jeg for så vidt, og med 5000 poeng i tillegg er det no-brainer. Men dette kan jeg ikke gjøre på nett (selv om det kun er en nedlastning)?

EDIT: Leste artikkelen på forsiden, som (dessverre) bekreftet mistanken min.

14. knutfin

knutfin Medlem

Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Hehe, blir litt sånn. Ser at man er nødt til å kjøpe TV-apparat for å få det da, tenkte kanskje det holdt å bytte til Canal Digital-abb. Eller tolker jeg det feil?

15. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har venter 18mnd på å kjøpe ny TV som skal erstatte prosjektoren som røyk. Så er veldig fornøyd. Tilbudet er nok kun sammen med TV ja :)

16. knutfin

knutfin Medlem

Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Antok det ja. Kan ikke slå til på noe sånt nå, så blir nødt til å se disse dealene fly forbi. Blir vel Word-pakke da:)

Fredrik81 liker dette
  17. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    Var en snartur på Elkjøp og handlet litt.
    Fikk en skjerm som skulle kostet 2695,- som B-vare (esken var åpnet), og betalte derfor bare 1995,- Fikk fortsatt de 5000 poengene, så det var en god deal.

Men, det var ingen som ville ha EB nr i kassen, de sa at det blir behandlet av SAS sentralt, og de registrerte ikke det i kassen. Jeg synes det var rart, for ingen andre her har nevnt det.

Så gikk jeg på chat'en med Elkjøp, og de bekreftet at det var ingen i kassen som skal ta i mot EB nr, det gjøres av SAS.

Det er listet opp 10x1000 poeng på kvitteringen (kjøpte Office også, selvfølgelig!), så jeg tror det skal gå greit å ordne dette uansett, men det var litt rart.

Har dere andre opplevd det samme?

18. Sebastian

Sebastian Nytt Medlem

Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    8
    Dette hørtes rart ut, faderen var innom Elkjøp to ganger for og få dette i orden. Og EBnr skal visst stå nederst på kvitteringa ifølge de i Fredrikstad. Så ville nok tatt en ny chat med Elkjøp eller dratt innom butikken igjen.

19. Sindre

Sindre Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Har lyst til å benytte dette tilbudet til å kjøpe grill, men dessverre kun Genesis-serien som selges nå. Det var utrolig dårlig eurobonusgevinst også, antar de har lite fortjeneste på disse.

Vurderer også å kjøpe Jensen Lynx 9000, men syns 2500 er stivt for en ruter..

20. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,965
    Bonuspoeng:
    293
    Eurobonusnummeret ble registrert i kassen på Elkjøp Lørenskog som kunne fortelle at dokumentasjonen de hadde fått sa veldig tydelig hvordan ting skulle gjøres, men det virker som det er mange som ikke har lest denne.

Del denne siden