Veldig merkelig. I alle fall når jeg får samme svar på chat med Elkjøp.. Jeg får ringe i morgen. Kanskje det hjelper å snakke med noen andre.
HK skulle visst gå gjennom alle ordre, men de får ikke gjort noe uten EB-nummer. Greit nok for de med unike navn, men det er det ikke alle som har. Jeg gruer meg allerede, for jeg er 110% sikker på at dette kommer til å bli et rot uten like. Kjøpte nemlig en MacBook på et firma i én butikk og fikk vite i butikk nummer to at navn på EB-konto måtte være lik som på kvittering, men det kunne visstnok endres i etterkant så det blir spennende.
Jeg har i alle fall helt unikt navn, om ikke annet. Men det virker som om noen kommer til å få en skikkelig opprydningsjobb i etterkant.. Lurer på om alle andre der ute er like gode som oss på å holde øye med EB-kontoen, og følger opp når det mangler masse poeng. (Jeg lurer egentlig ikke på det..) Men om alt skal gås gjennom manuelt, da er all innsparingen på 3.parts lounger hos SAS brukt opp på dette..
Jeg måtte holde meg tilbake med å kjøpe Office i dag. Jeg har fått det gratis av en venn som har 5 lisenser... Håper at det kommet tilbud på noe jeg trenger neste uke. Lettere med å få DnB Mastercard og oppgradere til EB - 6000 poeng for 49 kroner^^
Man får ikke poeng om man ikke har EB-nummer registrert. Man kan ringe kundesenteret, så kan de hjelpe deg å få det registrert, men det må knyttes til det kjøpet du har gjort.
Ok? Da er det jo rart at både butikk og chat sier noe annet.... Får ringe og snakke med noen, det er ofte enklere. Og be dem stramme opp Elkjøp Ullevål!
Noen som har vært innom Elkjøp på Skøyen og fått nummeret registrert på kvitteringen? Jeg har tenkt å handle i dag, men er skeptisk til å dra til Ullevål selv om det er nærmeste butikk.
Hei! Vi i Elkjøp beklager sterkt dersom dere opplever at det har manglet informasjon hos ansatte i varehusene våre. Elkjøp har ca 3000 ansatte i Norge som vi har forsøkt å mobilisere til denne kampanjen, men innser at det kan ha glippet med informasjon til noen... Vedr. spørsmålene over om manglende registrering av Medlemsnummer (Euro-Bonus kortnummer), så vil dette følges opp daglig fra Elkjøps kundesenter. Vi vil fortløpende ta kontakt med alle kunder der vi mangler Medlemsnummer på kvitteringen. Forøvrig håper vi denne typen kampanjer faller i smak, og vil i ukene fremover presentere nye og spennende tilbud. mvh Pål Vedal Elkjøp
Jeg har nå snakket med Elkjøp på telefon også, og fikk det samme svaret som før. Dette vil tas på et senere tidspunkt. Ser nå at det sammenfaller med svaret fra @Palve over her. Jeg liker kampanjen! (Så lenge jeg får poengene mine til slutt)
Jeg ble akkurat oppringt av Elkjøp som takket for tilbakemeldingene jeg la igjen på en iPad i butikken, overførte 4000 EB-poeng ekstra og kunne opplyse om at eurobonusnummeret skulle legges inn i kassen. I tillegg fortalte han at det kom nye produkter etter at butikkene stenger på lørdag.
Nei, tydeligvis ikke. Men denne personen ringte fra Ullevål, ikke HK. Virket uansett som de hadde tenkt til å rydde opp i det, det var visst nytt for de. Mitt tips er å ha riktig kontaktinfo i ordren, så ordner det seg nok.
De har all nødvendig info på meg, så det skal nok gå bra. Han på telefonen sa at det var hver enkelt butikk som skulle fikse dette, så det er kanskje derfor det er forskjell fra butikk til butikk? Men tydelig at Ullevål ikke har alt på stell ennå. Det blir spennende å se hvilke tilbud som kommer etter lørdag!
Da er Office-pakken på nett også! Det tilkommer noen kroner i frakt (siden programvaren må aktiveres på utsalgssted?), men likevel fint med 5000 EB-poeng for denne. Og ved betaling med PayPal (SAS Amex) så blir det sannelig noen ekstra poeng der også
Det er ikke så lett å få 3000 mennesker til å lære et nytt konsept over natta, men det er godt det blir ryddet opp i etterkant i alle fall. Den dagen jeg får 300 polarruller i posten vet jeg at SAS har ryddet i rekkene