Noen som vet om man får flere poeng dersom man kjøper flere av samme vare? Eller er det litt som med Trumfbonusen, at det går på hvert kjøp? Har lest igjennom det som er av kampanjeregler, men de virker ikke å være spesielt detaljerte…
Office 365 personal ligger nå på 199.- hos komplett.no fikk igjen differansen hos Elkjøp,klarte også og få differansen på canon skriver til 1495,- Så det ble 1000.- tilbake det totalt Billige 10 tusen poeng det da..
Tok det på chaten dems,vis du går inn på komplett.no så finner du prisen. chaten stenger idag kl 1500 Fort deg
Trenger vel ikke ta det på chat? Har vel 30 dager på oss? Og hvordan betaler de ut differansen? Til kort eller til bank?
Tusen takk for veldig godt tips! Slik som dette som gjør forumet så flott P.S. det sto 10000 poeng på siden til Elkjøp når jeg bestilte Office nå istad. Flere som har sett dette? (Sto på betalingssiden)
Har ikke testet å kjøpe da jeg har O365 via jobben. Men når jeg oppdaterer handlekurven så øker også Eurobonus poengene.
Er nok forsent nå og få refusjon på Office 365 pga tilbudet til komplett går ut imorgen kveld,og Elkjøp forlanger lavere ved kontroll samme dag. De refunderte inn på min paypal konto som jeg bestilte fra. Men fikk beholde alle mine 10 tusen poeng