Kan slå fast allerede nå at QC35 kommer til å vinne på støydemping, men hvis testen blir gjennomført i et stille hjørne av en lounge med en GT i hånden tror jeg lydbildet i H9 kommer til å overbevise deg.
Men da må du ha tilgang til god gin - vi er jo låst til SAS' valg i gullstua. Lime er i det minste et steg opp fra sitronen.
Nå har jo SAS kuttet ut Bombay ombord til fordel til Harahorn, som forøvrig er veldig god. Kan man håpe at man ser denne i loungen også.
Kjempegalant. 905 kr på vei til meg etter at Oslo HiFi Center droppet prisen på Beoplay H9 også. Dette er jo bare gull. Til dere som har kjøpt andre headsets hos Elkjøp; MDR-1000X til 3290 kr QC35 til 3490 kr Skjermbilder vedlagt hvis det skulle trenges. Spoiler
Er det lettest å ta dette i butikken man kjøpte varen i, eller går det fint over chat/telefon når man har kvitteringen.
Elkjøp sin chat var stengt da jeg oppdaget dette, men jeg sendte de en melding på Facebook. Tok vel 20 minutter før de ba om kontonummeret mitt, så det var null stress kjeledress.
Dere kan også sende mail til [email protected] eller [email protected] for refusjon De legger sikkert merke til oss EuroBonus-nisser i disse dager!
Ble oppringt av Elkjøp-butiken jeg handlet fra nettopp, og de spurte om jeg ville ha prismatch eller Eurobonuspoeng - etter at jeg hadde fått beskjed om at pengene var på vei og at prismatchen var innvilget. Har dere andre som har fått prismatch hørt noe?
Ikke opplevd dette etter jeg ba om prismatch på Facebook-chat, men så er heller ikke beløpet refundert på kredittkortet mitt enda. Jeg ville prøvd meg på at vilkårene ikke nevner at man kan ende opp i dette dilemmaet.
Fyrte avgårde en kjapp melding til Elkjøp sin Facebook-chat igjen, og nå er både penger og poeng på vei. *dansende dame-emoji*
Bestilte QC35 med gratis frakt (lokal butikk tar ikke Amex). 5-10 dager stod det. Noen som har erfaring med denne frakten? Kommer det raskt? Kommer det hentelapp i posten?