Denne reisen ble bestilt for at diamanten skulle sikres for neste år og derfor gull til mor frem til november 2022! Hun reiser alene tre-fem ganger i året og setter stor pris på Fast Track og loungen i Oslo. Etter at gutteturen til Hong Kong var innvilget og jeg begynte å telle poeng (bruker ikke excel), kom F&F og en kjapp tur ville sikre diamanten. Argumentet om EBG til mor var avgjørende og tur til Miami for ca. 6000 kr i Plus ble bestilt! Det begynte grusomt tidlig og det var mørkt og kaldt ute.. 1 grad pluss .. Taxien kom og afghaneren bak rattet fikset turen .. og vi ankom BGO 32 min før avgang Smertefritt på flyplassen .... og nå er jeg her
Digg @Eddie47 , jeg er selvsagt ikke misunnelig. Husk Bloody Mary for å komme i gang. Champagne for å sveve, GT for å holde ved like. Ikke flørt for mye med flyvertinnene, mor liker ikke det. Når du er vel framme over dammen fortjener du en blund før det er på’n igjen . Gleder meg til å følge deg
Mor er ikke med! Ellers var alt som normalt, SAS er gniten med pålegget.. ... og bestikket laget for barn, her sammen med tining av «frossent» smør
Noen som har det. Her er det indretjeneste som bestefar på morgenkvisten. Om en liten stund er det ut på tur i fjell og regn med de håpefulle
Setene hos Air Canada Premium Economy er faktisk bedre enn i SAS Plus .. og ikke minst det er bittelitt avstand mellom mage og bord hos AC for en voksen bergenser .. siden det ikke er mor som sitter i H setet så kan jeg heller ikke bruke det bordet til avlastingsbord .. Har nettopp passert Ålesund og på vei mot Island ..
God tur. Skulle gjerne vært med da jeg fortsatt trenger opplæring Men avkommet skal feires og da gjør det seg dårlig å ikke være der Det gledes til oppdateringer. Jeg vet om et kjempebra pizza-sted i south beach
Tror det er fullt i Business 4-5 ledige seter i Plus Mye ledig bak i minus Bestilte i vårens F&F og har betalt 6000 kr i Plus