Emirates kundeservice

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Flymunda, 03. juni 2023.

  1. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    983
    Likes mottatt:
    6,502
    Bonuspoeng:
    163
    Jeg hadde booket Emirates F i feb 2024 BKK-HKG-BKK for å oppleve dem. Nå fikk jeg mail om at jeg var nedgradert til C. De skal tilsynelatende fortsatt fly med A380, men stenger F-kabinen. Jeg ba derfor om refundering, men har fått tilbake pengene minus et gebyr på drøye tusenlappen. Noen som vet hvordan man kommer i kontakt med Emirates på en meningsfylt måte? Tips om hvordan man kan oppleve Emirates F uten å ødelegge økonomien mottas også med takk!
     
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,502
    Bonuspoeng:
    183
    Kjipt, og merkellg, om EK slutter med F-kabin på BKK-HKG.

    Det er jo en del andre kortere EK flights med A380 som feks MLE eller JED fra DXB men det er vel BKK-HKG som har utmerket seg med lavere prising i G
     
    Flymunda liker dette
  3. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    983
    Likes mottatt:
    6,502
    Bonuspoeng:
    163
    De åpnet vel F-kabinen på BKK-HKG igjen rett før jul, så litt merkelig at de stenger igjen så fort. Det er kanskje et tapsprosjekt hvis det kun brukes av bonusnisser som vil oppleve EK F, men det er jo markedsføring.
     
  4. KingBoris

    KingBoris Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    1
    Kanskje du kan sende dem en e-post eller ringe deres hotline? Jeg har fløyet med dem i mange år og har aldri hatt problemer med å få tilbakebetaling eller bytte billetter. De er en topp flyselskap.
     
  5. jan_busch

    jan_busch Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Det kan være lurt å kontakte Emirates direkte via deres kundeservice eller supportkanaler for å diskutere nedgraderingen og gebyret. De har vanligvis en kundeserviceavdeling som du kan nå gjennom telefon, e-post eller sosiale medier.
     

Del denne siden