Hei! Når man lander på OSL med Emirates og har reservert sjåførtjenesten som business-reisende... Hvor finner man bilen/sjåføren?
De pleier å vente på deg bakerst på P5: https://avinor.no/globalassets/_oslo-lufthavn/osl_parkering_juni2015.pdf (alternativt rett utenfor døren fra tollen ved ankomst.)
Prøver du å si at de står med navneskilt? Eventuelt Emirates-skilt? Eller må man innom en skranke? Finner null og niks informasjon om dette verken på emirates eller OSL sine nettsider...
Hei, vi ble møtt med navneskilt rett etter Toll-slusen. Funker kjempe bra, men føles nesten litt flaut...
Har booket min første tur med Emirates i september, da blir det å teste ut dette. Er det Mercedes E-klasse til business?
Funker panser det der. Lufthansa gjør jo det samme for F. Har brukt begge. Forøvrig bruker jeg svært ofte Airport pick up i uggabuggaland (alt utenfor EU/Nord Amerika) Liker det godt
Hmm. Var de jeg fikk fra da jeg bestilte bil i november hvert fall. Har til og med "billetten" på telefon enda
Jeg ser hva du tenker på, men Uber/Blacklane/CarTrawler/Lyft etc. leverer en teknologiplattform, ingen av disse leverer persontransport. På samme måte som det er greit å vite hvordan codeshare og fare basis mappes mellom flyselskap er det interessant å vite hvilket selskap som leverer sjåførtjeneste. Eksempel: Skyscanner ordner deg flybillett JNB-ADD, men driver ikke flyselskap og SK8959 er codeshare og flys egentlig som Ethiopian 808. Vi snakker om Ethiopian. Swiss First ex-OSL har for tiden avtale med Svensk Exekutiv Service som bruker Oslo Chauffeur Service. Samme leverandør som Lufthansa.