Det er fristende å harselere med at dette må være en typisk SAS IT-feil, men i stedet for så velger jeg å tro at dette er en del av SAS´ sin nye sjarmoffensiv Supert og håper det fortsetter sånn!
Wow må være en bug? Hvis noen har tenkt å bestille, bare å kjappe dere å booke folkens. Sjekket OSL-SFO 19/4-26/4. Samme greia, 8 ledige i business hver vei….
Dessverre ser det ikke ut til at disse er EBG-only.. 6 stk er åpne for allmuen, hvor ofte ser man det..!
8 seter fra 2-6okt. Og endel seter i sept. Det ser heller dårlig ut med flybilletter til MIA så da har det vel lite hensikt å bestille billetter.
Dette er ren Halleluja hvis det blir standard og ikke unntak. Vi bruker jo litt tid og penger på å samle poeng.... Jeg er ikke så redd for at dette blir tilgjengelig for allmuen, da det sannsynligvis er vi med SAS-status, masse poeng og CT som faktisk kjøper business. For en statusløs uten CT skal du jobbe litt for å ta med mer enn deg selv på en IC business bonustur. Go SAS (må ikke forveksles med SAS Go)
Med allmuen men jeg hele Star. La oss si at SAS slipper 6 seter per fly istedenfor 2 i dag, 2 går til hele star og 4 går til Eurobonus. Det hadde vært konge
Sykt mye seter, masse til EWR, så nå beit jeg på og fikk tur i ny biz nå i mai. Er det bare meg eller er de minst tre ganger så mye på LH sammenlignet med før. Før så sleit jeg med å finne 4seter på go, men finnes det pluss, go og biz.
Nemlig, og slik har jo Lufthansa det i Miles and More. Synes det er rett og rimelig at statusmedlemmer har i EB skal få litt bedre tilgjengelighet enn Star.
Håper dette fortsetter og det blir lett og finne seter når og hvor man vill, slik det burde være blir jo doblet så gøy og jakte på disse poengene da
Har sjekket litt på United.com. Ser ut som det er kun biz og go som vises her, sikkert siden Star alliansen kun har tre klasser i chartene/programmet. Det betyr at alle pluss billettene kun kan kjøpes av de 4 milioner eurobonus medlemmene. Og slik det ser ut nå så ligger det minst like mang pluss som go tilgjengelig på LH. På de jeg har sjekket så lå alle biz billettene tilgjengelig på united.com
Da ble det CT tur til SFO i høst med fruen. Jeg håper å finne LH F tilgjengelighet 2 uker før avgang, men veldig kurant å ha nye SAS business i boks - bra plan B det. Var mest sugen på SAS til Miami, men fant ingenting ledig på business for en slags langhelg. Vi får se om det åpner seg opp mer, det var jo flust av PLUS ledig på nesten alle datoer men jeg er ute etter business.
Hadde SFO biz i høstferien innen rekkevidde på torsdag, men nølte litt å kunne nesten ikke tro mine øyne.....2 timer etter var de vekk. Endte opp med SAS plus til Miami....ikke værst, men får se om det dukker opp noe i biz.
Ja surt når sånt skjer. Ettersom EB billetter kan avbestilles, så er vel moralen noe sånt som "hvis i tvil - bestill"
Slipper SAS normalt sett flere bonusseter i C opp mot avgang om det er mye ledig? Har et håp om C til MIA i feb, per idag er det 9+ ledige i Biz på min foretrukne utreisedag.
Du kan snappe opp utreisa no med ein vilkårleg retur, og endra denne når den vert tilgjengeleg. SAS har vel no kome til billettar den 03.02 (eller 04.02) med den nye billettpolitikken der det verkar å vere uendeleg tilgang på bonusbillettar i C. Reknar med at det bør vere gode moglegheiter for at du får snappa opp ei bonusreise i februar. Eg ventar på bonusbillettar i midten av februar, reknar med at dei dukkar opp om eit par veker. Denne sida gjev deg ei veldig god oversikt, og indikasjon på kva som vil bli tilgjengeleg: https://travelhacks.azurewebsites.net/Home/List EDIT: Eit kjapt søk på MIA syner at tilgangen der er heilt annleis ein må "mine" destinasjonar. Då då er nok informasjonen over lite verdt.