God morgen. Det burde vært avtalebestemt at bestefedre også skulle hatt fødselspermisjon! Og den ville da startet i dag! Ha en flott dag alle sammen også, @Scandipendler med fødselspermisjon i Italia, Italia er vel skjelden feil.
God morgen fra hovedstaden! Her åpnet himmelen alle sluser, akkurat i det jeg skulle gå ut døra. Så da må jeg ha med meg paraply, selv om planen var å pakke lett. Jaja.. Kort arbeidsdag, før Sk805 skal ta meg til LHR, og jeg skal se Axl og Slash på Olympic Stadium i kveld. Så lenge ikke Sk805 blir 4 timer forsinket i dag også... Det har jeg ikke lagt inn i programmet. Ha en finfin fredag, alle sammen!
God formiddag frå Nordfjord. Her har eg teke ut ein flex-dag for å hjelpe til med å produsere norsk mat, men med vêrgudane aktar ikkje å la slåtten bli ei enkel affære. Satsar på betring utover dagen! @holmen , gje gjerne ei tilbakemelding på korleis du tykkjer Olympic Stadium fungerar til anna enn fotball. Ha ein bra dag!
God ettermiddag fra det varme og solrike Sørlandet! Det fæle regnværet i natt er glemt for leeenge siden. Har vært ute hele dagen med en haug ungdommer (aktivitetsdag) og avslutter med en mc-tur i nærområdet. Booking får skje om natta når man er nærmest bevisstløs - det blir de meste spennende turene
Jøje meg for noen travle dager (og uker) det har vært i det siste. Men, nå er det fredag kveld og jeg sitter på hotellrommet i Ålesund og drikker litt øl før jeg skal rusle noen hundre meter bort på festivalområdet til Ålesund Live. Ikke de aller største artistene denne helgen kanskje, men for meg er uansett det sosiale det viktigste. Og i morra blir det Åge! Ha en flott kveld og en fabelaktig helg folkens!