En ingeniør på bærtur del 3(?). I Luftwaffes fotspor

Tråd i 'Reisebrev' startet av anders82, 22. mars 2019.

  1. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har jo skrytt av at jeg skulle følge i Luftwaffe sine fotspor, men det var lite å av rester.
    De har et museum med militære effekter, men jeg var så bakis i går så det utgikk
    Jeg vet ikke helt hvordan borgerkrigen påvirket Valencia, mek det var lite Stuka å se
    Men jeg har møtt mye tyskere. Vi unngikk naturlig nok krigen. De liker ikke den
     
    Eddie47 and Kristian like this.
  2. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Da var ingeniøren i seng. Dette ble en laaaang dag, men man kommer seg gjennom alt.
    Siste innlegg kommer i morgen. Nå må det soves
     
  3. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    Valencia var vel hovedsetet til den republikanske siden så kan se for meg at byen ble bombet ganske bra. Om det var Stuka involvert vet jeg dog ikke :p

    Høres ut som en festlig tur! Skal innrømme at Valencia steg et par hakk på listen etter dette brevet.
     
    anders82 liker dette
  4. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Velkommen trygt hjem etter noe som så ut som en vellykket tur! Valencia ja det er visstnok en by å kikke nærmere på :)
     
    anders82 liker dette
  5. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for oppdateringar! Artig å følgje.

    Synd Norge ikkje klarte å snike med seg eit poeng heim frå Valencia. Resultatet var vel uansett på mange måtar oppløftande, då det kunne vore mykje betre. Eg trur jo heller ikkje Lagerbäck er dum, han veit at Tarik og Aleesami er elendige fotballspelarar. Trur difor han har ein plan med å nytte desse mot Spania for å kunne ta vekk fokus frå resten av spelargruppa før Sverigekampen.
     
    anders82 liker dette
  6. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Valencia anbefales på det varmeste. Utrolig fin by og mye artig å finne på
    Skal tilbake
     
    drsyk liker dette
  7. anders82

    anders82 Veteran

    Innlegg:
    2,870
    Likes mottatt:
    9,153
    Bonuspoeng:
    183
    Dette ble en lang i morgen, men undertegnede har vært i kongens klær i tre dager
    Valencia er en fantastisk by og jeg skal så absolutt tilbake. Hyggelige priser, fin by og mye å finne på
    Det å reise alene er noe jeg gjør innimellom og synes det er utrolig gøy. Man gjør alt på egne prinsipper, man trenger aldri å vente og med en viss sosial kompetanse så kan man møte utrolig mye interessante og morsomme mennesker. Å melde seg på Pub Crawl var smart. Et par av de keg traff der var jeg sammen med dagen etter også og skal kanskje besøke dem o Østerrike senere i år
    Uansett hvordan man vrir og vender på det så er det å reise helt fantastisk. Nye opplevelser, nye byer og nye folk. Hva gjelder Luftwaffe så var det lite å se av dem utover deres sivile lillebror som igjen leverer et solid produkt, både i M og C
    Neste tur ut er Chicago på egenhånd før det smeller med tre (!) ingeniører på bærtur til Dublin. Stay tuned. Ingeniøren out
    PS. Takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger. Og @phileas for en hyggelig kamp
     
    jgroneng, Kristian, Eddie47 and 4 others like this.
  8. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Takke for at vi får være med:) Når går bærturen til Dublin? Jeg trenger oppdatert innsikt og kunnskap før høstensleiebilbonanza i nettop Dublin.
     
    anders82 liker dette
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    21 juni
     
  10. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Perfekt, da kan dere tråkke opp løypa:)
     
    anders82 and RoadKing like this.
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Men hvis du skal leie bil, så skal du vel ikke være i Dublin?
     

Del denne siden