En Senators fredag...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 05. des 2014.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    ... er fyllt med salami og rundstykker. Fyyyy flate så digg det er på kantina i Munchen. Skikkelig brød og gullsalami istedenfor ris og annen tvilsom gugge.

    Kort fortalt kan ingenting flærre smilet av trynet mitt nå. God natts søvn over fjellet. 2,5 timer (!!!) før landing var det flombelysning på hos Thai. Tid for servering av steilt brød og kram eggerøre. Alle unntatt meg stod opp. Jeg dro en jakke over hodet, gryntet og veivet litt med armene, og snorket videre. Stod opp til "cabin crew prepare for landing". Fenomenalt! Å stå opp til frokost på fly er i det store og det hele oppskrytt. Ihvertfall når flighten bare er 11-12 timer lang.

    En drøy time til avgang mot Oslo i Lufthansa. Men før det skal kantina raides for mer rundstykke og salami. Wooohoooo... (etterfulgt av 7 klappehender og et par sterke overarmer)

    Ha en brillefin fredag.
     
    Jameson and Robert H like this.
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Kongeriket Norge ser frem til å få Fnaten og elefanten trygt hjem. Håpe tåken på OSL har lettet innen bussen fra MUC kommer.....
     
    Fnate liker dette
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Kantina i München er tipp topp tommel opp.. God øl på tappekraner har de også! Weissbier!
     
    Bizflyer and John in The Tower like this.
  4. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Høres ut som en knall start på dagen :)

    Selv våknet jeg 04:55, tipp-topp form og startklar for ny runde t/r Jakarta (første leg fra Oslo er allerede 19:15, og siden jeg har nesten 1,5 reisetid til Gardermoen er det viktig å komme tidlig igang). Sitter og lurer på om jeg skal betale meg inn på OSL-loungen - har jo ikke noe statuskort å vifte med, og Air Berlins businessbilletter holder ikke..
     
    Fnate liker dette
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Radisson Blu OSL.

    Klar for en tettpakket møtedag, før SAS skal ta meg hjem til kompisjulebord senere i dag. Håper snøværet på OSL ikke medfører for store forsinkelser, da jeg fikk nok tid i 737-600 i går. 2 timer og 40 min Bodø-Oslo var litt vel mye, selv for min del :)

    Ha en strålende fredag :)
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra det Sørlandske hvor natta har blitt tilbragt i egen seng! Slår First class any day..... ;)

    Regn og grått og 5 grader ute. Glad jeg jobber inne.
    Gårsdagens julemiddag var deilig og jeg forspiste meg.....
    I dag fortsetter det med champagne voerspiel (Wongraven champagne og en til jeg ikke husker navnet på) og deretter følgende 6 retter på Bølgen & Moi.
    I morgen er det julebord på Superspeed1.

    Sånn går no dagan!

    God helg!
     
  7. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, hvorfor ikke, hvertfall om du har litt tid. Jeg har begynt å like OSL-loungen svært godt.
     
    Fnate liker dette
  8. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag!

    På kontoret fra 06 i dag, som har vært regelen denne uka i forbindelse med innspurt til jul. Jeg holder det nok gående fram til 1730 når firmaets julebord drar i gang. God helg!
     
  9. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Enig - synes den er veldig bra (fiskekake, hvitvin og gulrotkake.. nam-nam..) :)
     
    Fnate liker dette
  10. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Helsfyr.
    Trøtt som ei dyne, men fått dratt med meg beina, og kommet meg på jobb igjen etter å vært syk ett par dager.
    Gudskjelov at det er helg. Ha en bedre dag!
     
  11. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    YO !! fra Trondheim
    Jeg er på jobb og trives med det. Idag er det fredag -imorgen: tog-lørdag med minstemann.:)
    Ha en fet fredag :D:D
     
  12. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra TOS hvor det skimtes litt lys bak de mørkeste skyene. Forefallende arbeid på kontoret idag før man setter kursen mot Tokyo i morra. Både SAS og OT har sviktet på oppgradering så lagt, så man får sikte på stand-by poengoppgradering i morra.

    Ha en god helg alle sammen!
     
  13. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,749
    Bonuspoeng:
    183
    Fantastisk formiddag fra Sola. Ferdig med opprydning i mailboksen, reiseregning ekspedert samt ukentlig VTC. Videre har jeg hatt indretjeneste og dekket bord og vi venter nå våre pensjonister til Julelunsj :) Vi serverer dem både smørbrød og kaker og informerer dem om "rikets tilstand". Vi har også et gedigent øl- og vinlotteri og dette er en happening som alltid er stor stas for både pensjonistene og oss.
    Ellers har det vert en travel uke med lange dager og det skal bli fint å få en avslappende kveld hvor en ikke skal gjøre annet enn å spise, drikke god øl og se TV.

    Ha en strålende flott fredag :)
     
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Neida... Det var yoghurt med sjokolade og dobbel runde med "ein kaffe und eine wasser mit sprudel, bitte".

    19C in Your face, baby
     
  15. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God fredags ettermiddag!
    Blir en tur ut på byen i kveld. Se om Oslo-by kan by på et spennende natteliv.


    Ønsker alle forumister en flott helg! :)
     
  16. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    God fredags kveld! gårsdagen gikk ikke som planlagt, connection på OSL gikk i dass grunnet tåkeværet og jeg hadde innsjekket bagasje pga messeuke med masse stæsj. Lande fra utland på 19C, med forsinket trapp, busstur til utland, vente på bagasje når man allerede er sent ute... Det gikk som det måtte, natten ble tilbrakt på Radisson Blu OSL. Til tross for at SAS dekket moroa oppgraderte de meg til en fin junior suite med CC Gold. 200kr middagsvoucher holdt akkurat til to store pils og peanøtter på Peppes.

    Nå er det faktisk ingen fler planlagte reiser i år, og akkurat nå føles det digg… vi får se om følelsen vedvarer på mandag.

    Ellers er det julebord som står på agenda i helgen, have a good one!
     
  17. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermidag! Da er det endelig helg, og man er på tur mot D.C. og FTU i helgen. Skal bli spennende å lære litt mer. :)
     
  18. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra det Sørlandske!

    Her har man hygget seg med en aldeles stråååålende 5 retter på Bølgen & di. Fantastisk mat og deilig drikke.
    Nå er man hjemme. Har fått seg en Væltepetter fra Skagen Bryghus i glasset, og prøver å få ned en desiliter flaske med Jägermeister. Skal nok gå bra!
    Nok et julebord i morgen! Tøffe tider!

    Schkååål kåsmåneuter!
     

Del denne siden