En slags MR, but not

Tråd i 'Reisebrev' startet av Spielhaug, 23. juli 2020.

Tags:
  1. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,958
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg synes varme kanelsnurrer på BGO er helt konge. Men så er jeg bare en enkel gutt fra landet og.
     
    October, Eddie47 and sutenai like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for turen! Merker at det rykker i reisefoten lå..
     
  3. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,165
    Likes mottatt:
    7,928
    Bonuspoeng:
    183
    Herrejemini for en glipp! Selvfølgelig er Rørvik i Trøndelag, jeg var nok litt for fokusert på den videre ferden til Nordland.
     
    RoadKing liker dette
  4. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    2,091
    Bonuspoeng:
    93
    Her vil jeg bemerke at det ser veldig ut som du har sikret deg sete ved nødutgangen på midten, som har et par ekstra cm plass. Og når Covid-19 ikke er i gang så har de i alle fall gitt priority boarding for C og Star Gold på TRD, hvilket da faktisk betyr at du har sjansen for å få disse setene :D

    Hadde du reist andre veien derimot, nei da må du ha dyttet deg frem i køen og tråkket ned gamle damer for å komme seg først ombord og ned i disse setene.

    Ellers kan denne opplevelsen varmt anbefales til de som måtte drømme om de hensvunnende tidene hvor en ikke fikk seteplass før boarding. :p
     
    Spielhaug liker dette
  5. PerFlyer

    PerFlyer PerFlyer

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    126
    Bonuspoeng:
    33

    Meningsløst er det rette ordet.

    Til uken reiser jeg nok en gang KRS - BGO med Widerøe. Fly Premium gir meg reisen i Plus for bonuspoeng tilsvarende GO. Men det er faktisk mulig å bruke penger på slike billetter! Eneste Pluss-effekten er plass fremme i flyet (og ekstra bagasje, noe de fleste ikke har bruk for). Kjevik har ikke fast track og lounge. Det er heller ikke servering ombord hos WF på denne reisen. Utrolig at det er mulig å kjøpe et slikt produkt.
     

Del denne siden