Fikk akkurat igjennom en OT til biz på min påsketur på den nye ARN-LAX-ruta og kunne velge sete i denne ganske spesielle konfigurasjonen. Mon tro om det er åpen lang-bar i G/H? (ExpertFlyer viser 8 rader i 1-2-1 konfig så dette er nok bare en sas.no feil)
Jeg har samme oppsett på min IC-biz. Jeg håper det kun er SAS IT som slår til med sin kunnskap. Det hadde jo vært fryktelig hvis det var SAS Aerodynamic som sammen med SAS IT hadde beregnet nytt skrog. Lavere luftmotstand og lavere drivstofforbruk med ei "vorte" på høyre side. Vorta settes omtrent på rad 9 og 10....
Bare SAS sitt IT-system som ikke er helt oppegående når det er snakk om A340-maskiner med ny kabin...
Fikk samme setekart frem og tilbake til sfo om en måneds tid, satset på at det var SAS IT som hadde slått til igjen. Det verste var at de fleste setene er tatt/blokkert, men på expertflyer viser det meste ledig. Irriterende å ikke få favorittsetet når man flyr fullfleks business og er diamant (skikkelig i-lands problem) ;-)
269EUR på denne, fra Plus til Biz. Kjøpte den med en gang jeg bestilte i slutten av Januar. På det tidspunktet skulle de ca 330 EUR for returen, men jeg ventet med å kjøpe den. Sjekket i Februar igjen og da fikk jeg pris på 293 EUR og endte opp med å kjøpe den.
ADFH er jo der stolene står i ny kabin. Er det riktig at det er 10 seterader i businessklasse på nyinnredet 340? Jeg leste det annet sted på nettet i dag , og her kommer jo selveste Bonusfeber også med 8 + 2 rader. Jeg håper jo at det stemmer, det er jo ofte fullt, Noen som vet?
Er vegg, med gardin i midtgangene. Pluss får ikke lov å gå frem til toalettene, så kan vel ikke være veldig mye trafikk.
Veldig stille, kun trafikk fra Crew som skal bak i bussen. Det er også verd å merke seg at det er et ganske stort skap mellom rad 9 og toalettet, jeg ble på ingen måte plaget av trafikken dit.