Sjelden jeg starter opp tråder her, men nå synes jeg rett og slett litt skryt er på sin plass. @tommy777 har begynt en fin tradisjon med å skrive en slags leder på insideflyers forside hver fredag, som alltid er like fornøyelig lesing. Betraktningene er alltid interessante, og det vises at det er mange års erfaring som både reisende og bransjemann som er ligger til grunn for det som blir skrevet. Vil bare sørge for at det blir gitt skikkelig tilbakemelding her, slik at @tommy777 holder seg motivert og forhåpentligvis fortsetter denne tradisjonen så lenge som mulig. Jeg har allerede lært mye nytt, og fått nye perspektiver som har gått meg, og sikkert mange andre, hus forbi! God helg
Morsom fredagskommentar @tommy777 Har aldri flydd i Russland. Skjønner at det lønner seg å være forberedt der!
Takk skal du ha, kaijoar. Setter veldig pris på slik feedback. Dersom noen har noe de ønsker jeg skal dekke-skrive om, post gjerne om det i denne tråden God helg!
God kveld .. Det er mulig hovvet mitt er gått i fredagsdvale, det er jo ca 23 timer siden jeg landet på Flesland og hele 58 timer til neste flytur ( til JRO) ..... Hvor i all verden finner jeg fredagskommentaren fra Tommy??
Det store spørsmålet er vel hva i heiteste @tommy777 gjorde i Yarkutsk? Scoutet etter lokale til InsideFlyer-julebordet?
Den ultimate enveis-megado .. Bransjen samler alle de største poengjegerne i ett fly, sender dem til Sibir .. og psjt! Genialt!
Så "Dessverre ble din retur kansellert på grunn av ukjente omstendigheter. Merk ditt selskap FUBonusfeberidiot Nuf er konkurs og flyr ikke tilbake fra denne nå nedlagte flyplassen"
Morsom og godt skrevet artikkel @tommy777. @tommy777 i tvangsarbeidsleir i Yakutsk, Sibir Eller kanskje det var for å besøke verdens kaldeste by (Yakutsk), eller verdens kaldeste sted Ojmjakon. http://www.side3.no/ojmjakon-er-det-kaldeste-stedet-i-verden/3745624.html