Endelig fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 10. okt 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra København. Snart frokostmøte før det blir en formiddagsflyvning mot Vestfold. Arrangement på Farris Bad i ettermiddag/kveld. Ha en flott fredag - det nærmer seg helg:)
     
  2. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,528
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld, snart på tide å trekke dynen over seg her da klokken sakte men sikkert nærmer seg midnatt. En hel dag med kontinuerlig studering tar faktisk litt energi - dog hjelper det at det er spennende. :) Skal være såpass selvsikker at jeg sier at jeg antar det sitter når jeg sjekkes på det i morgen. Og det er en deilig følelse når man legger seg.

    God natt fra North Dakota!
     
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen ja! Endelig klart å kreke meg ut av senga jeg også. Det ble sent i går med sushi og vin med klassen. Summa summarum så ble det nok mer vin enn sushi, men hyggelig var det :confused::D

    Formiddagen går med til litt selvstudium før man skal jobbe med litt gruppearbeid i ettermiddag (og eventuelt kveld :eek:)
    Ha en fin fredag og god helg :)
     
    SASDC8 liker dette
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Frösundavik,
    Solen skiner och det gör mitt humör också. Planen idag är att göra klart det sista som är på to do listan innan SK2167 skall ta mig söderut mot en avkopplande helg. Ha en strålande dag vänner och fiender :)
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Etter mye lyn, torden og øse-pøse vær i natt våknet man da til liv litt alt for tidlig.
    Minstemann har bursdag i dag, så for en gangs skyld var han lys våken da klokka ringte og forlangte gaver på senga. Jaja. Ikke hver dag man blir 7 år.
    Så da blir det feiring gjennom helga. Været meldes om så der så der, så det blir nok ikke så mange uteaktiviteter.

    Ellers blir det nok greit med helg ja. Gleder meg til å sove lenge!

    God helg ønskes!
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Da jeg bodde i Danmark, hadde vi alltid noe som het "Fredagsbar" hver fredag på slutten av dagen. Da drakk vi noen øl og hygget oss før vi gikk hjem. Det slår møter på fredagene en lang gang.
    Kanskje jeg skulle innføre det her?
     
    SASDC8 liker dette
  7. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Galleries Club LHR, det er nesten to måneder siden jeg har fløyet BA, så dette blir et kjærkomment gjensyn.

    Ha en bra dag
     
  8. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag! Tordenskrall og regnvær i hele natt. Godt at bikkja ikke er skuddredd og løper med halen mellom bena når lynet slår ned ørten ganger omtrent rett utenfor døren. Men snart er det helg og det er meldt bedre vær, så da håper jeg på litt hagearbeid igjen. Ellers kommer eldstedatteren hjem på høstferie fra studier i Nederland, så det blir godt å få huset fullt igjen.
    God helg!
     
  9. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Hei SAS,

    Fint om dere serverer noe ala dette i OSL Loungen nestegang jeg flyr med dere.

    [​IMG]

    På forhånd, takk.
     
    Fnate liker dette
  10. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God something fra Bodø!

    Hærlig med en fridag før jeg skal møte en del kompiser til boknafisk og menger av øl og akevitt senere i dag. Greit å få ladet batterien skikkelig før man går i krigen ;)

    Ellers kjøpte jeg med ny Airport Extreme i dag, og tok hele 30 sekunder å sette opp. Slår Citrix-mølet på jobb ned i støvlene :cool:

    Ha en strålende aften med eller uten fisk og fyll :p
     
    SASlovah4evah liker dette
  11. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Voi voi! Endelig fredag. Kun et par dager før det blir reisebonansa i neste uke med fly hver dag, det gledes!

    Nå venter jeg bare på *A Megado detaljene slik at jeg får sikret meg en plass der.
     
  12. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Denver. Messe begynner idag, så det er bare å stålsette seg på å stå og "spille en sang & si ting" i timesvis. Men først

    - Kaffe.
    - Så skal jeg fortelle henne jeg drømte at jeg reddet fra skurker i natt, at jeg gjorde nettopp det. Hun blir sikkert dritimponert
    - Jeg skal ikke fortelle at drømmen fortsatte når jeg sovnet igjen, og skurken kom tilbake og krøsta trynet mitt.
    - Så skal jeg trimme litt
    - Så er det på'n!!!

    Ha en fin dag.
     
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ha ha, hva da? Tokyo-tråden?
     
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Chicago.

    Full dag i dag med totalt 4 telefonkonferanser på agendaen. Hadde maleren her på morran, endelig er epoxyen malt på garasjegulvet, det klare strøket kommer på mandag.

    Bortsett fra det, var Fedex her i går med 3 store esker fra Willys Scandinavian mat & drikke, så det blir en norsk mathelg her ;)

    God helg til deg også!
     
  15. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra Radisson Blu Scandinavia.
    Denne gangen kom man med fly over fjellet, Norwegian, siden jeg hadde en del cashpoints, eller hva det nå heter. Hjem igjen, i morgen, blir med intet annet enn TOG! Flybillettene var steindyre for en fattig forfatter, så da ble det altså tog, vel og merke i "comfort". Det er maaaange år siden jeg tok tog innen Norge, så det kan jo bli spennende... vel...

    Ha en strålende helg!

    Xxx.
     
    PettR, SASlovah4evah and Fnate like this.
  16. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Waikiki, en rolig fredag etter en hektisk uke paa jobb, lurer paa om jeg skal krangle med TOS paa FlyPrat eller ta en svoemmetur i Stillehavet - heller mot det siste. Saa faar en somle seg ut til Flyplassen og finne seg en MD-95 i retning Maui....kanskje rekker man Mokulele videre til Hana 21 minutter i Cessna fremfor 3 Timer i bil.....vaeret - det er akkurat som det er hver eneste dag, nydelig. Stillehavet here I come.
     
    PettR and TOS_EBG like this.
  17. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Hallais!

    Lettere omtåket tar jeg endelig helg etter 36 våkne timer. Formiddagsskift i går, nattevakt, kjøre 20 mil til hytta, varme opp hytta fra 8 til behagelige 23grader bare for å kjøle meg ned med en kald pils. En eneste stavelse fra Skavlan nå er nok til at kroppen shutter ned. God helg!
     
    PettR and Darkcho like this.

Del denne siden